Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det med henne? Hun har sjarmen inne, det ser jeg også, men sangstemmen er ikke sååå super, men helt grei. Men hun er absolutt ikke en av mine favoritter blant siste 10, men så vidt jeg har forstått så er hun manges favoritt :-?

Noen som har noen meninger om dette?

Må legge til at favoritten min er Jorunn. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Så var det denne "pakka" dommerne har snakket om. Det er ikke bare en sangkonkurranse men man må ha noe ekstra som sjarm, utstråling osv.

Syns så absolutt Tone har dette. Hun er jo en usedvanlig søt og sjarmerende jente spør du meg og hun synger helt ok. Blir spennende å høre henne litt mere fremover for vi har jo ikke hørt så mye fra de enkelte deltagerne.

Skrevet

Jeg liker henne ikke.

Klarer ikke helt å sette fingen på hvorfor, men klarer ikke sånne fnisete saker.

• Liker 1
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ikke min favoritt, for sjarm er ikke nok for meg. :wink:

Gjest gloria
Skrevet

Synes Cindy er plagsom jeg. Hun synger bra, men hun virker ganske "tom der oppe"

Gjest gjest1
Skrevet

Liker ingen i idol, alle er en gjeng med hippier og narkovrak :cry:

Skrevet

Liker Tone jeg. Hun er sjarmerende og har en fin stemme. Jeg har også Jorun som favoritt.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hvem er Tone igjen? Kan plassere de fleste finalistene, men ikke henne, så hun kan ikke ha gjort noe stort inntrykk.

Skrevet
Liker ingen i idol' date=' alle er en gjeng med hippier og narkovrak :cry:[/quote']

Narkovrak....? Hvem?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg bare følger trenden med å være usaklik 8)

Skrevet
Så var det denne "pakka" dommerne har snakket om. Det er ikke bare en sangkonkurranse men man må ha noe ekstra som sjarm, utstråling osv.

Syns så absolutt Tone har dette. Hun er jo en usedvanlig søt og sjarmerende jente spør du meg og hun synger helt ok. Blir spennende å høre henne litt mere fremover for vi har jo ikke hørt så mye fra de enkelte deltagerne.

Men hun har jo ikke "pakka". Hun står jo rett opp og ned når hun synger, synger helt ok og er søt. Det er andre som har røket ut før henne som har har hatt mer av den berømte "pakka". Hva med f.x hun Amalie som sang Alanis Morisette forrige fredag(hun hadde mørkt oppsatt hår, noe av håret var kreppet, trønderjente...)? HUN hadde pakka hun!!!

Gjest Catwoman
Skrevet

H

va med f.x hun Amalie som sang Alanis Morisette forrige fredag(hun hadde mørkt oppsatt hår, noe av håret var kreppet, trønderjente...)? HUN hadde pakka hun!!!

hun er ikke trønder, men er enig hun burde gått videre.

Jeg syns Tone er helt grei, faktisk syns jeg hun er litt anonym, foreløpig ihvertall har hun vært av den typen jeg egentlig ikke leger merke til.

Skrevet

Tone er ikke av dem jeg husker best, så min favoritt er hun ihvertfall ikke. Hun var ei nydelig jente, men det er da ingen skjønnhetskonkurranse heller. Mine favoritter er Jorun og Andrea. Tøffe jenter med god stemme!

Gjest Catwoman
Skrevet
Mine favoritter er Jorun og Andrea. Tøffe jenter med god stemme

:Nikke: De utmerket seg for meg, allerede fra første audition.

Også liker jeg godt stemmen til Alejandro.

Skrevet

Alejandro er også flink, men jeg håper ei jente vinner i år!

Skrevet

Jeg aner ikke hvem hun er engang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen liker i hvertfall Tone :-? Kanskje litt sjalu.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tone er ei nydelig jente! Selv om jeg er hverken bi eller lesbisk må jeg innrømme at Tone er ei jeg tenker: Jøss :wow: om!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva med f.x hun Amalie som sang Alanis Morisette forrige fredag(hun hadde mørkt oppsatt hår, noe av håret var kreppet, trønderjente...)? HUN hadde pakka hun!!!

Helt enig i at hun burde gått videre... Mente det i fjor å

jeg da... Så var glad da hun skulle være med i år også.

Heiet hele veien *ss* Men hjalp lite lite i år...

Tone er egentlig ganske standard i mine øyne...

Synes Jorun er bra, men har Mari som favoritt!

(og takket være henne, har jeg nå Scissor Sister - Laura

på hjernen *riste på hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...