Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Er det ok å ønske seg penger i bryllupsgave fra venner og familie? Jeg vet jo selv at det er ganske kjedelig å gi penger i gave, men at det er ordentlig deilig å få penger.. Vi har ikke så mange penger igjen etter bryllupet til bryllupsreise...og ønsker oss derfor penger til reise. Er det for mye for langt å ønske seg? Jeg tror at jeg selv som gjest ville syns det vært like greit å gi penger til en reise som å gi noe fra eva trio...(selvom jeg også ønsker meg noe fra henne...) hmmm :klø:
Miori Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Tror vi kommer til å ønske oss penger til reise. Siden vi "tømmer" alle kontoer vi har i forbindelse med bryllupet.. Virker ikke som om noen i vår krets synes det er rart i alle fall.
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Synes absolutt ikke det er for mye for langt! Vi skal selv sette det opp på listen, for det blir nok ingen reise på oss med mindre vi får litt økonomisk støtte...så får det være opp til gjestene hva de ønsker å gi!
Nellie Cortado Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 Jeg syns det går helt fint å ønske seg penger så lenge man spesifisere hva det er til. F.eks. hvis dere trenger noe som koster mye eller noe dere må plukke ut selv. Vi har også ønsket oss penger til bryllupsreisen siden vi ikke har råd til det i tillegg til festen. Det syntes familien var helt greit. Det er jo alltids noen som vil kjøpe kakespade og de må vel få lov til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå