Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av tabelett
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du syk så er du syk. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for :)

Anonymkode: 601bc...6a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mange som er sykemeldt, du er bare én av dem og ikke spesiell på noen måte. For arbeidsgiveren din er du bare en i rekka, om man kan si det sånn. Ingenting å ha dårlig samvittighet for, jeg tror faktisk ALLE har vært sykemeldt en eller annen gang i en kort eller lengre periode. Jeg er som deg, har god arbeidsmoral og stiller opp på jobb selv om jeg er i dårlig form. Men jeg har også vært sykemeldt, følte meg litt dum men jeg var jo faktisk syk på en måte som ikke var forenlig med jobb! Og dessuten er det legen som vurderer at du trengte sykemelding, det er ikke noe du bare kan be om og få helt uten videre. Nei, ikke tenk på det du. Slapp av og bli frisk :) 

Anonymkode: 1f20a...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg får dårlig samvittighet for å være syk da tenker jeg at jeg ikke er syk nok... Men det er bare sånn jeg tenker. 

Anonymkode: 96f1d...c58

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis jeg får dårlig samvittighet for å være syk da tenker jeg at jeg ikke er syk nok... Men det er bare sånn jeg tenker. 

Tom da jeg brakk benet for mange år siden hadde jeg dårlig samvittighet. Men takk for støtten.

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2018 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Tenk så mange som er sykemeldt, du er bare én av dem og ikke spesiell på noen måte. For arbeidsgiveren din er du bare en i rekka, om man kan si det sånn. Ingenting å ha dårlig samvittighet for, jeg tror faktisk ALLE har vært sykemeldt en eller annen gang i en kort eller lengre periode. Jeg er som deg, har god arbeidsmoral og stiller opp på jobb selv om jeg er i dårlig form. Men jeg har også vært sykemeldt, følte meg litt dum men jeg var jo faktisk syk på en måte som ikke var forenlig med jobb! Og dessuten er det legen som vurderer at du trengte sykemelding, det er ikke noe du bare kan be om og få helt uten videre. Nei, ikke tenk på det du. Slapp av og bli frisk :) 

Anonymkode: 1f20a...94f

Jeg er 35 år og har aldri vært sykmeldt, selv ikke da jeg var gravid ble jeg sykmeldt.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dårlig samvittighet om jeg er syk, selv om jeg ikke greier sitte oppreist. Dette fordi jeg vet hvor tungt det blir for de andre på jobben om noen er borte og de andre ikke får vikar. Den dårlige samvittigheten har minsket med årene, men jeg har fortsatt litt dårlig samvittighet de gangene jeg er syk. Heldigvis er jeg ikke ofte syk. 

Anonymkode: a3f6b...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...