Gjest Veninnen Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg er litt opgitt for tiden, En nær, gift veninne av meg har truffet en kurder fra Tyrkia på byen (må vel kunne nevne dette uten å bli stemplet som rasist), og er blitt ganske betatt av av komplimentene hans. Da hun etter en stund skygget litt av banen og svarte på SMS meldingene fra ham at hun ikke ville møte ham startet det hele. Hun fikk ilsinte meldinger hvor han ble rasende for at hun ville bryte kontakten. En av meldingene hun viste meg sa " neste gang jeg treffer deg skal jeg drepe deg". Både hun og jeg ble skremt, og ingen av oss våget oss ut på byen på et par uker. Men så til poenget, og hvor jeg ikke forstår min veninne. For en mnd siden etter at han hadde bagatellisert det hele, møter hun han og har sex med han i en lånt leilighet. Hun vil ikke diskutere dette med meg, men jeg er redd for henne, da hun nå tydeligvis har helt glemt raseriet hans for et par mnd siden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hva er det med oss kvinner som gjør at vi så lett glemmer "vonde" opplevelser og fortsetter å engasjere oss følelsesmessig i menn som kan være så "ustabile". Dette ble mange ord, men jeg vet ikke ellers hvordan jeg skulle ordlegge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Nå må du ikke glemme at en del kvinner faktisk ser spenning i det og ha en "ustabil" type... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. august 2002 #4 Del Skrevet 15. august 2002 Waco har et poeng der.. Det er mange som tiltrekkes av slike. Det nytter heller ikke for utestående å si hva man skal/skal ikke gjøre.. De vet det best selv.. Og samme om han er tyrker eller norsk, slike menn finnes overalt. Jeg har desverre ikke noen råd til deg.. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Dem som går i den fella, graver sin egen grav! :x . Kjenner ganske godt til dem herlige kulturene som kommer fra utlandet, fordi jeg har gått på skole med folk som stammer fra utlandet, og hva dem mener om dere norske kvinner er 1 ting. "Horer"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veninnen Skrevet 15. august 2002 #6 Del Skrevet 15. august 2002 Det skumle her er jo at hun nå sier at hun ikke vil treffe han mere og hva om han gjør alvor av truslene. Nå kan det jo være slik at han roer seg nå som han til slutt har hatt sex med henne, men hva om han ikke godtar at hun gjør det slutt. Burde jeg tipse mannen henne for å "spare" henne. Er veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Hun er jo forøvrig en fornuftig jente, men her blir det litt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. august 2002 #7 Del Skrevet 15. august 2002 synes du skal tipse mannen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #8 Del Skrevet 15. august 2002 Synes og du skal tipse mannen hennes! Han fortjener noe bedre enn en utro kvinnemeneske,uansett om den hu roter med er grønn,gul,hvit,kurder eller.... Utroskap er forkastelig :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. august 2002 #9 Del Skrevet 15. august 2002 Dersom hun er en så nær venninde av deg, synes jeg faktisk du aller først skal ta en seriøs prat med henne! Prøv å få henne til å forstå din situasjon, og fortell henne at der som ikke noe skjer føler du deg nødt til å si fra til mannen hennes. Både for hennes beskyttelse og pga utroskapen. Ikke gå direkte til ham uten å ha snakket med henne først! Da gir du henne ikke en sjans engang til å rette opp det feile! Og det er egentlig ikke din rolle å bestemme deres sjebne. du er hennes venn, fortsett med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #10 Del Skrevet 15. august 2002 forstår ikke kvinner og menn som vil skitna seg til med og ha sex med utlendinger. krminelle og tidligere terrorister er det de er. send dem ut hele bunten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. august 2002 #11 Del Skrevet 15. august 2002 Nå må du ikke ta alle under en kam! Bare tenk på nordmenns oppførsel i syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå