Puffin Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har lastet ned haugevis men syns ikke noen er skikkelig bra. Hvilken liker du best?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Eg liker 1. Gravid og barn (babyverden appen) 2. BabyCenter (engelsk). 3. Pregnacy (ikonet er grønt med to små føtter) Har prøvd fleire. Eg likte ikkje Best of the Bump eller Preglife - gravid og baby (masse reklame frå storebrand om barne forsikring uuuuuuuuuuurgh!) Ellers liker eg godt flo, app for menustrasjon som og har graviditetsmodus. Utrolig flotte animerte illustrasjonar av spiren - stor baby 😄 Anonymkode: 0860a...111
Nuith Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har ikke prøvd så mange, men bruker Pregnancy og er fornøyd med den. Appen til babyverden er veldig slitsom med masing synes jeg.
Puffin Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Eg liker 1. Gravid og barn (babyverden appen) 2. BabyCenter (engelsk). 3. Pregnacy (ikonet er grønt med to små føtter) Har prøvd fleire. Eg likte ikkje Best of the Bump eller Preglife - gravid og baby (masse reklame frå storebrand om barne forsikring uuuuuuuuuuurgh!) Ellers liker eg godt flo, app for menustrasjon som og har graviditetsmodus. Utrolig flotte animerte illustrasjonar av spiren - stor baby 😄 Anonymkode: 0860a...111 21 minutter siden, Nuith said: Jeg har ikke prøvd så mange, men bruker Pregnancy og er fornøyd med den. Appen til babyverden er veldig slitsom med masing synes jeg. Jeg har prøvd de andre men finner ikke noen som heter Pregnancy med grønt ikon med to små føtter... hmm!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Her er den https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easymobs.pregnancy&hl=en Anonymkode: 0860a...111
Puffin Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her er den https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easymobs.pregnancy&hl=en Anonymkode: 0860a...111 Tusen takk! Jeg har iPhone og finner den ikke i appstore så da er den vel bare til Android? Første gang jeg har opplevd 😛
Marisana Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 Bruker Ovia, Preglife og Gravid&Barn. Liker Ovia og Gravid&Barn best 😊 har også Flo, den er også ålreit med fine illustrasjoner av babyen. 1
Stiv Heks Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Bruker Preglife, Pregnancy calendar og Gravid og barn
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 Definitivt Ovia, liker meldingsfunksjonen der og at man plotte inn symptomer og få beskjed om hva det kan skyldes. Har Preglife og gravid+barn i tillegg, men synes sistnevnte er så opptatt av å selge ting at jeg får avsmak. Eneste jeg liker er at man kan legge inn bilde av magen hver uke. Anonymkode: 8e637...279
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 31 minutter siden, Puffin skrev: Tusen takk! Jeg har iPhone og finner den ikke i appstore så da er den vel bare til Android? Første gang jeg har opplevd 😛 Åja det tenkte eg ikkje på XD Anonymkode: 0860a...111
Monstrum Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 Pregnancy + ! Rosa ikon, Må betale etter 12 uker, men synes det var verdt det. 35 kr eller noe. Kan blant annet logge din egen vekt om du vil, får daglige blogginnlegg, oversikt over utvikling denne uken/mnd +++ Er amerikansk da, så er jo litt som ikke er så relevant (ift til opplegg rundt sykehus/permisjon/økonmi osv), men var veldig fornøyd med den Har også Baby+, som er en slags oppfølger når baby er født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå