Gjest Bruker115236 Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Skal servere en kake på søndag, og tenkte å pynte den lørdag ettersom jeg jobber på dagen søndag. Kaken skal ha en ostekrem, og jeg har tenkt å pynte med marengstopper/pikekyss. Jeg vet at man ikke skal oppbevare marengs i kjøleskapet, men er det krise hvis jeg pynter kaken med kyssene og kremen dagen før og har den i kjøleskapet? Det er en type sjokoladekake.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Ikke gjør det. Pikekyssene vil trekke til seg fuktighet. Kremen går greit. Anonymkode: 12d2a...4ba
Gjest Bruker115236 Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Ostekremen tror jeg ikke blir dårlig. Har spist kaken flere ganger dager etter servering. Men er det slik at pikeskyssene da bare blir seige? De er tross alt bare pynt. Eller blir fasongen ødelagt og?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Tror de blir seige. Dersom de er farget, og ostekremen er hvit, vil de også farge av. Ha de i en boks, og pynt rett før Anonymkode: f4533...e45
Agathe Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Jeg tror det blir litt krise ja, kan du ikke pynte ferdig og så sette pikekyssene på før servering? Hvis ikke så tror jeg jeg ville droppet de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå