AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Hvor mange tatoveringer har du? Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Startet du med en liten eller stor tatovering? Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Anonymkode: 5e502...933
Gjest Whiskey hangover Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? 44. Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ja, back piece, sleeve på ett bein, og en arm. Fra 30.000,- - 100.000,- og en del andre. Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Ja. Startet du med en liten eller stor tatovering? Stor. Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? I alle jobbene jeg har hatt, har det vært greit. Anonymkode: 5e502...933
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Startet du med en liten eller stor tatovering? Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Anonymkode: 5e502...933 Hele kroppen. Brukt 250 000 kr på tatoveringer gjennom 25 år Japp, hekta. En liten. Eier av et firma med mange ansatte, liker ikke å bruke ordet direktør Og ja, innafor med tatoveringer, selv om jeg skiller meg markant ut. Anonymkode: 4485e...def
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 7 Nei Nei Liten Automatiker Anonymkode: 9d3d5...dec
Haugenjenta Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? Ni. Har du noen store? Hvor mye kostet de? Har en full sleeve, og ellers generelt store tatoveringer. Ene leggen opp til kneet skal coveres, så da blir det dull hele veien opp. Aner ikke hva jeg har betalt totalt, men blitt noen tusen. Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Absolutt. Og ja, kjenner cravings går det for lang tid 😛 Startet du med en liten eller stor tatovering? Liten. Blitt covra. Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Butikk, med en kundegruppe som har mye eldre kunder. Helt greit med tatoveringer. Anonymkode: 5e502...933
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? 3 Har du noen store? Hvor mye kostet de? 15000 Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Nei, men har alltid en plan, dog er det reiser som er cravingen min, så blir oftere reiser. Startet du med en liten eller stor tatovering? Liten Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Er helsefagarbeider og ja det er lov. Anonymkode: 5e502...933 Anonymkode: b10e4...dc4
Gismar Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Startet du med en liten eller stor tatovering? Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Anonymkode: 5e502...933 Har 11 tatoveringer, noen større noen små. Kunne tenke meg flere, men er ikke sånn at jeg MÅ, liksom. Venter heller til jeg får god nok råd til å ta det jeg virkelig vil ha, hos den artisten jeg har mest lyst til å gå til - enn å ta en ny tattoo bare for å ta en ny tattoo liksom. Startet med en veldig liten en. Jobber i privat sektor, og ettersom alle tatoveringene mine er på steder som kan dekkes til med (normalt «konservative») klær, har det ingenting å si for jobb, kundekontakt eller representasjon av bedriften.
Sinsiew Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? to Har du noen store? Hvor mye kostet de? En stor og en liten. Den lille kosta 3000(tatt av en anerkjent tatovør, derav prisen), den store 2500 x) Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Nei. Startet du med en liten eller stor tatovering? Liten Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Student. Men der jeg jobbet før var ikke tatovering til noe hinder. Anonymkode: 5e502...933
Missyme2 Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Startet du med en liten eller stor tatovering? Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Anonymkode: 5e502...933 Jeg har 4 tattoveringer. Jeg syns ikke de er store, men mine besteforeldre vil nok være uenige. 😅 De to på armene kostet ca 5000,- Den ene ble tatt i utlandet. Selv om jeg ikke har så mange vil jeg si jeg er litt hekta, "dessverre". Følger mange tattoveringsartister på nettet, og lager alltid når det er noen jeg liker. Startet med en ganske liten en når jeg knapt var fylt 18 år. Helt greit med tatoveringer i jobben
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange tatoveringer har du? 1 (samboeren min har også) Har du noen store? Hvor mye kostet de? Den er vel stor, dekker ene siden av låret mitt. Kostet rundt 9 000 kr. (Samboeren har en massiv stor tatovering som dekker hele ryggen, begge overarmene, brystkassen og på begge lårene. Tror han la igjen godt over 80 000 kr for det. Det var 6 timer besøk på mellom 10-15 ganger.) Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Det ble jo ganske tøft da, så har jo lyst på flere, men har ikke penger eller idé om hvordan det skal bli ennå. (Samboeren har også lyst men nå er det ikke tiden for å bruke penger på tatovering) Startet du med en liten eller stor tatovering? Stor Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Jobber på apotek, og her er det ikke noe problemer med en tatovering på låret. Samtidig er jeg ikke interessert i å ha noe på armene/hendene. (samboeren jobber i anleggsbransjen så det er ikke problematisk der) Anonymkode: 5e502...933 Anonymkode: 9a791...868
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? 5 Har du noen store? Hvor mye kostet de? Nei, ingen store og ikke dyre. Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Ja, jeg ble vel i grunn det. Føler ingen cravings. Mange år siden sist. Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok vært tatovert over store deler av kroppen hehe. Startet du med en liten eller stor tatovering? Startet med en på korsryggen, alle andre er mindre. Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Har jobbet innen kundeservice alltid. Aldri vært noe problem, kun piercinger som ikke har vært lov. Anonymkode: bee2c...035
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #12 Skrevet 8. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? Har du noen store? Hvor mye kostet de? Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Startet du med en liten eller stor tatovering? Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Anonymkode: 5e502...933 Har en tatovering. Den er liten. Kostet ca 600 kr da jeg tok den for 20 år siden. Har lyst på en til. Liten. Renholder. Arbeidsuniformen dekker tatoveringen, og vil også dekke den jeg planlegger å ta. Anonymkode: 75f1e...ab2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 19 timer siden, Whiskey hangover skrev: 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele kroppen. Brukt 250 000 kr på tatoveringer gjennom 25 år Japp, hekta. En liten. Eier av et firma med mange ansatte, liker ikke å bruke ordet direktør Og ja, innafor med tatoveringer, selv om jeg skiller meg markant ut. Anonymkode: 4485e...def Hele kroppen, også innsiden. Over 3 millioner Superhekta En liten og en stor Det er poenget at man skal overgå hverandre, sant😂? Anonymkode: d05b8...1b6
Gjest Whiskey hangover Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele kroppen, også innsiden. Over 3 millioner Superhekta En liten og en stor Det er poenget at man skal overgå hverandre, sant😂? Anonymkode: d05b8...1b6 Det er ikke en jævla konkurranse.
Somle Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? 1 på ryggen, halvbror. Har du noen store? Hvor mye kostet de? 300,- betalte jeg, var en venn.. Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Ja, i starten. Nå tenker jeg nesten ikke over at jeg har en. Startet du med en liten eller stor tatovering? Har kun en og den er som sagt halvbror. Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Servicebransjen. Er ok, men ville nok ikke fått jobb med tatovering i ansiktet/ tatoveringer som er krenkende. Min synes jo ikke på jobb. Anonymkode: 5e502...933
Sphynx Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tatoveringer har du? 7. Har du noen store? 3 av de er store. Hvor mye kostet de? Stor realistisk i farger på arm til 3000. To store med farge på leggene for 1000 til sammen. En liten med farge på hals til 3000. Har vært varierende fra person til person. Ble du hekta? Føler du cravings hvis det går lang tid uten en ny tatovering? Er ikke abstinenser, men har lyst på mange fler. Må bare bruke penger på noe annet Startet du med en liten eller stor tatovering? Startet med en mellom-liten, men veldig synelig. Hva jobber du med? Er det greit med tatoveringer i din jobb? Jeg jobber i to forskjellige butikker. Tattovering har aldri vært tatt opp som noe negativt. Anonymkode: 5e502...933
Gjest middagshøyden Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå