AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Del Skrevet 8. juni 2018 Kokte frossen torsk i forgårs, kan jeg bruke restene i en fiskesuppe i dag? Anonymkode: 24a99...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Del Skrevet 8. juni 2018 Absolutt, Den holder i 3 dager i hvert fall. Anonymkode: bc7f3...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 8. juni 2018 #3 Del Skrevet 8. juni 2018 Ja, det kan du. 3, kanskje 4 dager vil den holde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 8. juni 2018 #4 Del Skrevet 8. juni 2018 Har hørt at mat kan stå ca 5 dager i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 9. juni 2018 #5 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Tre dager har jeg hørt. Men avhenger av temperaturen inne i kjøleskapet. Mitt er kaldt, mens noen jeg kjenner har det varmere i sitt kjøleskap (gammelt kjøleskap tror jeg). Selv bruker jeg å la det gå maks to døgn. Endret 9. juni 2018 av Atea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå