AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og ikke likt meg selv særlig godt. Men så har jeg nå forelsket meg i livet jeg og, og aldri tatt steget med noen av dem. Vil ikke gå så inn på det og gjøre innlegget langt, men jeg forelsket meg igjen, men folk er så på dette med dørmatte av en eller annen grunn. Kvinner er så skrikende rundt det med menn "du kan få det slik" "han kan forårsake datt" "ikke gjør det og menn er slik og slik". Så jeg lot være denne gangen også. Ingenting som tilsier at han er psykopat og alt dette der. Men nå er jeg bare sur på meg selv for å ikke ha gitt han sjansen. Så, i stedet for å ta sansen på å bli en såkalt dørmatte for en mann, så ble jeg det heller for kvinners meninger. Hvofor er det slik at kvinner tror at man blir en dørmatte hele tiden forresten? Hilsen ei som er lei av mas fra kvinner. Anonymkode: e52d2...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Del Skrevet 8. juni 2018 Anonymkode: c82a8...8bf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 8. juni 2018 #3 Del Skrevet 8. juni 2018 Man blir jo ikke dørmatte av å bli sammen med en mann, man blir det av å la egne ønsker og behov overkjøres av en mann. Sett dine egne grenser, så slipper du å bli noen dørmatte - selv i er forhold. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Del Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, Ananas. skrev: Man blir jo ikke dørmatte av å bli sammen med en mann, man blir det av å la egne ønsker og behov overkjøres av en mann. Sett dine egne grenser, så slipper du å bli noen dørmatte - selv i er forhold. men da merker man det jo! Man velger på en måte selv å bli en dørmatte. Mens jeg satte ønsker og behov til sides fordi jeg ikke ville bli sett ned på av andre kvinner! Irriterende i grunn Anonymkode: e52d2...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor du hørte på dem i det hele tatt. Unntaket er hvis de advarte deg om en spesifikk mann de visste var manipulerende, siden det er tydelig at du blir veldig lett påvirket av andres meninger. Anonymkode: 99ade...9c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Del Skrevet 8. juni 2018 No risk no fun. Ikke hør på andre neste gang. Jeg har også hørt slike ting, man bør aldri høre på andre, hør på deg selv Anonymkode: f9503...ebd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Del Skrevet 8. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: c82a8...8bf vennene til TS sier at hun vil bli en dørmatte for den mannen hun var forelsket i, de sier at han ikke er til å stole på og sånn. Ts mener at det er feil, at han ikke er en psykopat. men hun hører på vennene sine og dumper han. Så hun blir da en dørmatte for vennene sine og gjør som de sier. Istedetfor å bli sammen med en mann der hun kanskje blir dørmatte Anonymkode: 105ff...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2018 #8 Del Skrevet 9. juni 2018 16 timer siden, Ananas. skrev: Man blir jo ikke dørmatte av å bli sammen med en mann, man blir det av å la egne ønsker og behov overkjøres av en mann. Sett dine egne grenser, så slipper du å bli noen dørmatte - selv i er forhold. Dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Del Skrevet 10. juni 2018 On 6/8/2018 at 6:14 PM, AnonymBruker said: folk er så på dette med dørmatte av en eller annen grunn. Kvinner er så skrikende rundt det med menn "du kan få det slik" "han kan forårsake datt" "ikke gjør det og menn er slik og slik". Hvem er "folk" som du snakker om her? Hvis det er venninnene dine burde du revurdere dem, dette høres jo helt sykt ut. Anonymkode: 3f595...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Del Skrevet 10. juni 2018 Atte hæ? Du vet da vel selv om du er en person har en tendens til å krype for andre for at de skal like deg (dørmatte) eller ikke? Anonymkode: cec41...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Del Skrevet 10. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ? Du vet da vel selv om du er en person har en tendens til å krype for andre for at de skal like deg (dørmatte) eller ikke? Anonymkode: cec41...ee6 Dørmatter vet det jo ikke hele tiden selv. De innser det hvertfall ikke. Anonymkode: e52d2...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå