AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Heei! Jeg og en venninne (begge 20 år) drar til Agia Marina om under 1 uke og vi trenger tips til hva vi kan se, oppleve, spise og fine plasser og dra. Vi vil også ha tips om ting vi IKKE bør prioritere, og ting som dere har blitt skuffet over. Bestevenninna mi er kronisk syk (uten å ha fått diagnose) og sliter med utmattelse. Hvis hun gjør en aktivitet feks. i dag, kan hun være helt utslått og ha null energi i morgen. Vi ønsker derfor ikke å binde oss til ulike aktiviteter hver dag, men finne på ting selv i tilegg til å dra på utflukt 1gang i løpet av turen. Anonymkode: 06b60...deb
Gjest The ceiling lamp Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Agia Marina er etter hva jeg husker et veldig lite "sted" et stykke fra Chania. Jeg skriver "sted" fordi jeg aldri ble klok på hvor AM egentlig var. Jeg opplevde det mer som en del av veien - der det var litt hoteller, fin strand og noen resturanter som var helt greie. Det er ikke meningen å være negativ om "stedet", men jeg ville ikke hatt de store forventninger om et sted der det skjer mye. Vi hadde en deilig rolig uke på Agia Marina.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Er egentlig bare en vei med noen restauranter mm. Men kort busstur til Chania og billig og lett å ta bussen dit. Du går på bussen ved veien, og av der den stopper i Chania, samme sted går du på bussen igjen. Jeg drar ofte dit, fordi det er kort vei til Chania, stille og rolig og det er hyggelige folk som bor på Kreta, også ekstremt lite kriminalitet. Og løs katter, de er verdt et besøk bare de😊 Men er ikke sammenlignbart med turiststeder på Kanariøyene for eksempelt Anonymkode: 7c8a5...cc7 1
NewInTown Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Det er ikke forferdelig mye å se/gjøre akkurat i Agia Marina. Agia Marina er en mindre plass utenfor større byer som Chania og Platanias f.eks. Det fins masse gode restauranter, en del butikker og liknende her da. Fiskespa, frisørsalonger, osv. Det er fin plass å ta det rolig en ukes tid, ettersom stranden er veldig fin. Om dere blir lei av å kun ligge ved bassenget eller på stranden, går det an å ta bussen innover til Chania by for en større opplevelse. Det går også an å leie bil og kjøre til Elafonissi f.eks., som er kåret til ei av verdens beste strender. På kveldene er det fullt av liv og røre i Platanias, som er kun noen minutter med taxi fra Agia Marina. Evt går det an å ta føttene fatt og gå den lille biten... mange barer og godt uteliv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå