AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg datet en mann over et halvt år, det tok slutt for et halvt år siden. I dag så jeg han mens han var på jobb. Hilste litt. Han røyket så han hadde av hanskene og da så jeg den store ringen på høyre ringefinger. Fikk helt vondt i magen. Den var mye større enn en giftering og ikke i gult gull, men det kan jo ha vært det likevel. Han som ville ta ting sakte med meg fordi han ikke ville forplikte seg og gå raskt inn i et forhold etter tidligere erfaringer, står nå med en giftering (??). Kjenner håpet i meg forteller meg at det var en vanlig ring eller annen forklaring, men hvem bruker smykker på jobb som snekker.... Han skrev til meg for noen dager siden, spurte hvordan det gikk og litt småsnakk frem og tilbake. Derfor gjorde dette enda vondere, for da følte jeg at det fremdeles er litt følelser jeg ikke er ferdig med. Jeg måtte bare få det ut her inne. Det har jo gått et år og jeg får høre at jeg er vel ferdig med det nå. Altså de vonde og sårede følelsene, men ejg er ikke helt ferdig. Dette var bare vondt... Anonymkode: f4b39...91e
wintergirl Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Kan jo være at han er glad i ringer da. Spør han
nordlending Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Er det ikke venstre ringfinger en har gifteringen på her til lands? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 21 minutter siden, wintergirl skrev: Kan jo være at han er glad i ringer da. Spør han Han har noen ganger smykker på seg, men hvorfor bruke en ring på jobb? Det må jo være ubehagelig, med mindre det er gifterinng eller forlovelsesring.. 11 minutter siden, nordlending skrev: Er det ikke venstre ringfinger en har gifteringen på her til lands? Det er vel høyre her i Norge tror jeg. Anonymkode: f4b39...91e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel høyre her i Norge tror jeg. Anonymkode: f4b39...91e Nei, det er venstre. Anonymkode: 3dcdc...515 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er venstre. Anonymkode: 3dcdc...515 Nei, høyre. Anonymkode: c6fa7...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 I Norge har det vært vanlig med høyre hånd for giftering, men det er sikkert flere som begynner å bruke venstre hånd som de gjør i det o'store utlandet USA... der har de på venstre hånd, fordi det er venstre side, altså på siden der hjertet sitter. Og det er vel fortsatt høyre hånd som er vanlig. Anonymkode: bf5e3...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I Norge har det vært vanlig med høyre hånd for giftering, men det er sikkert flere som begynner å bruke venstre hånd som de gjør i det o'store utlandet USA... der har de på venstre hånd, fordi det er venstre side, altså på siden der hjertet sitter. Og det er vel fortsatt høyre hånd som er vanlig. Anonymkode: bf5e3...f8f Og det var på høyre han hadde den Anonymkode: f4b39...91e
FrodeF Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og det var på høyre han hadde den Anonymkode: f4b39...91e En RING. Du aner jo ikke om det er giftering og sier selv den var større enn vanlig og ikke i gull.. Slutt å fantasere, mannen er neppe gift........ 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: En RING. Du aner jo ikke om det er giftering og sier selv den var større enn vanlig og ikke i gull.. Slutt å fantasere, mannen er neppe gift........ Han kan jo være forlovet da.. Han snakket en gang om hvordan gifteringen hans en gang skulle se ut, og han ønsket en stor ring. Husker ikke om han snakket om gull eller hvitt gull akkurat nå. Synes ikke det var et veldig langt hopp å tenke sånn, har aldri sett han med ring før. Anonymkode: f4b39...91e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #12 Skrevet 8. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo være forlovet da.. Han snakket en gang om hvordan gifteringen hans en gang skulle se ut, og han ønsket en stor ring. Husker ikke om han snakket om gull eller hvitt gull akkurat nå. Synes ikke det var et veldig langt hopp å tenke sånn, har aldri sett han med ring før. Anonymkode: f4b39...91e Har det noe å si? Hva så om han er forlovet eller gift? Move on. Anonymkode: 3dcdc...515
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #13 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har det noe å si? Hva så om han er forlovet eller gift? Move on. Anonymkode: 3dcdc...515 Poenget her er jo at det er vondt for meg. Skulle gjerne ha kommet meg videre innen nå jeg, men følelser fungerer ikke sånn alltid. Anonymkode: f4b39...91e
wintergirl Skrevet 8. juni 2018 #14 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har noen ganger smykker på seg, men hvorfor bruke en ring på jobb? Det må jo være ubehagelig, med mindre det er gifterinng eller forlovelsesring.. Det er vel høyre her i Norge tror jeg. Anonymkode: f4b39...91e Jeg også hater å gå for lenge med ringer, men mange liker det også. Han er jålete da
brokkolikarusell Skrevet 8. juni 2018 #15 Skrevet 8. juni 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noe å si? Hva så om han er forlovet eller gift? Move on. Anonymkode: 3dcdc...515 Seriøst, spar deg for slike kommentarer. Skjønner deg kjempegodt ts. Selvfølgelig kan det gjøre vondt selv om det har gått et år, og selv om man selv kanskje tror man er over det. Kanskje er han forlovet, kanskje ikke. Siden dere snakket sammen kan du kanskje spørre han hvordan det går med han? Så kan det godt hende han nevner det. Uansett, lykke til videre. Du kommer deg over han en dag
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #16 Skrevet 8. juni 2018 2 timer siden, brokkolikarusell skrev: Seriøst, spar deg for slike kommentarer. Skjønner deg kjempegodt ts. Selvfølgelig kan det gjøre vondt selv om det har gått et år, og selv om man selv kanskje tror man er over det. Kanskje er han forlovet, kanskje ikke. Siden dere snakket sammen kan du kanskje spørre han hvordan det går med han? Så kan det godt hende han nevner det. Uansett, lykke til videre. Du kommer deg over han en dag Det tok slutt for et halvt år siden, vi var med hverandre over et halvt år. Han hadde sendt meg meldinger og jeg spurte jo da også hvordan det går med han og han nevnte ingenting, bare at det gikk greit med han også. Føler ikke jeg kan spørre nå.. Samme kan det jo være, men det var vondt. Anonymkode: f4b39...91e
brokkolikarusell Skrevet 8. juni 2018 #17 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tok slutt for et halvt år siden, vi var med hverandre over et halvt år. Han hadde sendt meg meldinger og jeg spurte jo da også hvordan det går med han og han nevnte ingenting, bare at det gikk greit med han også. Føler ikke jeg kan spørre nå.. Samme kan det jo være, men det var vondt. Anonymkode: f4b39...91e Klart det gjør vondt. Sender deg en god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå