AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Få med seg noen som liker å reise og å se severdigheter og annet!! Er det flere en meg som er nyskjerrig på dette stedet ?? Kunne ha tenkt meg å fått med meg noen som er like glad i å reise og utforske som jeg , historiske ting og severdigheter .+ at hvis dere har sett Outlander så har den blitt spilt inn en del dær. Om Clair Randal som reiser i fra 1940 tallet og går gjennom denne steinen på Craig Na Dun til 1700 tallet. Så er det noen som kunne ha tenkt seg å ha blitt med på en tur dit om ikke så lenge eller dra til inverness?? Anonymkode: 08555...b20
miss summers Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Med en anonymbruker fra kg? Nei. Pga serien? Nei, den stinker. Skottland ellers, ok. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Vil anbefale deg å melde deg inn i Outlander norge - lukket gruppe på fb. Mulighet for å bli kjent på et litt annet nivå enn her. Anonymkode: 105dd...066
Mymlen Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Den plassen finnes ikke, de har bare laget en kopi pga serien. Det har aldri eksistert i Skottland, så disse steinene er bare fantasi med fantasinavn 1
Spinnvill 48 Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Tror nok du kanskje skal se litt på nettet og så finner du nok ut Mymlen at den plassen finnes😉Så det er nok ikke noen fantasi plass vennen
Gjest Linaria Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Jeg bor i Skottland og har vært i Inverness. Det er en kjempekjedelig by og er ikke som i serien i det hele tatt. Craig Na Dun eksisterer heller ikke, eller, jeg tror de brukte en steinsirkel i en helt annen del av Skottland (det finnes mange slike sirkler på de britiske øyer, Stonehenge for eksempel). Mye fint å se i Skottland, altså, men akkurat Inverness er svært lite magisk.
Gjest Linaria Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 10 hours ago, Spinnvill 48 said: Tror nok du kanskje skal se litt på nettet og så finner du nok ut Mymlen at den plassen finnes😉Så det er nok ikke noen fantasi plass vennen While Craigh na Dun is a fictional stone circle, many such structures exist all over the British Isles, including Scotland. The stones in the TV series were made of styrofoam and installed on location at Kinloch Rannoch.[3][4] http://outlander.wikia.com/wiki/Craigh_na_Dun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå