Gå til innhold

Craig Na Dun I Skottland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Få med seg noen som liker å reise og å se severdigheter og annet!!

Er det flere en meg som er nyskjerrig  på dette stedet ?? Kunne ha tenkt meg å fått med meg noen som er like glad i å reise og utforske som jeg , historiske ting og severdigheter .+ at hvis dere har sett Outlander så har den blitt spilt inn en del dær. Om Clair Randal som reiser i fra 1940 tallet og går gjennom denne steinen på Craig Na Dun til 1700 tallet.

Så er det noen som kunne ha tenkt seg å ha blitt med på en tur dit om ikke så lenge eller dra til inverness??

Anonymkode: 08555...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en anonymbruker fra kg? Nei. Pga serien? Nei, den stinker. 

Skottland ellers, ok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å melde deg inn i Outlander norge - lukket gruppe på fb. Mulighet for å bli kjent på et litt annet nivå enn her. 

Anonymkode: 105dd...066

Skrevet

Den plassen finnes ikke, de har bare laget en kopi pga serien. Det har aldri eksistert i Skottland, så disse steinene er bare fantasi med fantasinavn

• Liker 1
Skrevet

Tror nok du kanskje skal se litt på nettet og så finner du nok ut Mymlen at den plassen finnes😉Så det er nok ikke noen fantasi plass vennen

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg bor i Skottland og har vært i Inverness. Det er en kjempekjedelig by og er ikke som i serien i det hele tatt. Craig Na Dun eksisterer heller ikke, eller, jeg tror de brukte en steinsirkel i en helt annen del av Skottland (det finnes mange slike sirkler på de britiske øyer, Stonehenge for eksempel). 

Mye fint å se i Skottland, altså, men akkurat Inverness er svært lite magisk.

Gjest Linaria
Skrevet
10 hours ago, Spinnvill 48 said:

Tror nok du kanskje skal se litt på nettet og så finner du nok ut Mymlen at den plassen finnes😉Så det er nok ikke noen fantasi plass vennen

• While Craigh na Dun is a fictional stone circle, many such structures exist all over the British Isles, including Scotland.
  • The stones in the TV series were made of styrofoam and installed on location at Kinloch Rannoch.[3][4]

http://outlander.wikia.com/wiki/Craigh_na_Dun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...