chocolate Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Hei! Er på leting etter cowboystøvler med rund tupp. Og lav hæl. VET at det finnes, har sett det på et par jenter i Oslo. Men har lett i massevis av butikker, og ikke funnet noen. Noen som vet hvor det finnes? Mulig det er utsolgt såklart. Enten i Bergen eller i Oslo! Spent på svar...
CheapChampagne Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 De har på Buffalobutikken som ligger i passasjen mellom Storgata og Torggata.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 oj takk! løper dit i morgen... Og håper de ikke er ALTFOR altfor dyre
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Var der i dag, og de hadde desverre ikke. De hadde vanlige boots, men ikke cowboystøvler med rund tupp. Men de skulle visst få mere varer i løpet av mars, så da er det jo bare å håpe!
CheapChampagne Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 oj. Misforstod deg litt jeg da :oops: Trodde det var sånne boots du snakka om når du nevnte rund tupp.. Sorry
chocolate Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2005 oj. Misforstod deg litt jeg da :oops: Trodde det var sånne boots du snakka om når du nevnte rund tupp.. Sorry Men fikk jo vite at de får masse nytt i løpet av mars, så det var absolutt verdt turen;) Tror jeg skal være litt tålmodig, så dukker det nok opp!
chocolate Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2005 jeg har noen fra grændsen skotøimagasin Aha..! Der har jeg vært, men så ikke noen... Lær støvletter? Hvordan er hælen? Lenge siden du kjøpte dem? (mas mas mas :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #9 Skrevet 2. mars 2005 Aha..! Der har jeg vært, men så ikke noen... Lær støvletter? Hvordan er hælen? Lenge siden du kjøpte dem? (mas mas mas :oops: ) ja det er en god stund siden de er kjøpt. hælen er 5cm lang. de er i lær ja. bare å lete det kommer masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå