Eun Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg er ikke så veldig glad i burger, men mannen min digger det så da blir det burger til middag denne helga. Hva er deres favoritt-tilbehør/garnityr til (vegetar)burgere? 😊 Trenger inspirasjon! 🍔 🍔 🍔
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Chilimajones (evt vanlig), romanosalat, avokado, sylteagurk, stekt aubergine, rødløk, tomatskiver, kommer egentlig veldig an på hva vegetarburgeren er laget av. Jeg prøver å komplimentere smakene i burgeren Ellers er det god med søtpotet fries til, potato wedges, potetsalat, couscoussalat, osv Anonymkode: 971a6...9ee
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Salsa, guacamole, cheddar, jalapenosost, rømmedressing, purre... Anonymkode: f05bd...f58
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Enig i at det har litt å bety hva burgeren er laget av. Men sånn generelt liker jeg gjerne samme type tilbehør til vegetarburger som til storfeburger: grønn salat, ovnsbakte tomater (smaker mer), aioli eller annen kremet/majonesbasert dressing og syltet rødløk (jeg bruker bare sitron og salt og lar den godgjøre seg noen timer). Anonymkode: e0c19...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå