AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Har møtt en veldig fin mann. Når vi hadde samleie ble jeg veldig våt. Så våt at det ble en våt flekk på lakenet. Har blitt våt før men aldri så mye som dette. Noen som har opplevd det samme? At man blir våtere med noen enn med andre? Han er større enn noen av de andre jeg har vært med. Så til mitt andre spørsmål, i 2 dager har jeg hatt svie ved vannlatning og litt småsmerter i kroppen. Føler meg trøtt og sånn halvdårlig form. Kan dette være uvi? På forhånd tusen takk for svar Anonymkode: 8aa5c...160
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 1. Ja. Jeg har ikke vært med mange, men jeg er så sinnsykt forelska i min nåværende kjæreste (3år). Tror ikke jeg har vært forelska før jeg møtte han, jeg. Drypper. 2. Ja, det høres ut som uvi. Lever en urinprøve hos legekontoret sånn at du får raskt behandling. Anonymkode: c37b9...90e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Min kone har innimellom blitt så våt at vi har måttet stoppe og tørke henne. Anonymkode: e3311...f19
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har ikke brukt å bli så våt før jeg traff nåværende kjæreste. Nå blir jeg helt ekstremt våt bare av å kline med han, og måtte gå å tørke meg etter jeg hadde gitt han en blowjob uten at han hadde rørt meg der nede enda. Anonymkode: b0f8c...2a4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Man blir våt når man er kåt, enkelt og greit. Du er vel kåtere på ham! Anonymkode: 0774e...04f 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Kan du ha fått en kjønnssykdom? Anonymkode: 9add2...ab2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå