AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Hei! Jeg er en mann som er nettopp blitt singel etter et veldig langt forhold. Det er også første gang jeg bruker Tinder. Jeg sveiper og atter sveiper. Men når jeg først får en match får jeg kalde føtter og tør ikke å ta kontakt. Kanskje jeg er ikke klar for det enda. Men matchene tar heller ikke kontakt med meg. Er det liksom meningen at menn som skal ta kontakt først? Jeg synes at det er litt kleint å si kun "hei" - også litt kleint å komme med et "sjekketriks". Eller skal jeg presentere meg selv? Hva forventer damer at menn skal gjøre på Tinder? Anonymkode: c7382...544
Ariadne# Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Send en hyggelig mld og fortell litt om deg selv. Legg gjerne opp til videre samtale fra henne ved å stille spm rundt noe på profilen hennes.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Hei, TS, du bør ihvertfall ikke gjøre som denne fyren gjorde, for det var bare stygt. https://www.nrk.no/norge/ble-ydmyket-pa-tinder-date-_-helte-to-drinker-over-mannen-1.14072351 Anonymkode: e7100...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå