Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er 20 år, og jeg leter etter jobb det har jeg gjort i underkant av et år, jeg har en deltids jobb. men den  er desverre alt for lite. jeg har de siste mnd tjent rundt 2-4 tusen i mnd og jeg har regnigner på 6-7 tusen. jeg er så heldig at jeg tenkte på at noe sånt kunne skje. så jeg hadde spart opp.  i år har jeg søkt på 108 stillinger og det over alt. men det til ingen nytte. jeg syntes det kanskje er litt flaut og gå til nav og spørre om økonomisk hjelp og det tror jeg dessuten ikke jeg får utifra det jeg har lest. Hjelp har dere noen råd ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du utdanning? Om ikke ville jeg startet der.

Anonymkode: 01a1c...1aa

Skrevet

er utdannet som interiørkonsulent. Men har planer om å gå videre på skole. men må a lika vell ha jobb nå

AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt på alt mulig eller begrenset det til jobber du egentlig ikke er kvalifisert for? Du er dessverre ikke veldig attraktiv på arbeidsmarkedet uten særlig utdanning og erfaring, så her kan du ikke være kresen. 

I din alder er ofte det viktigste kjennskap og kontakter. Snakk med alle du kjenner om at du er på utkikk etter jobb og at du gjerne ber de snakke med noen om det vet om ledige jobber. Ta alt, om det er på kebabsjappa, som renholder, på sykehjem eller barnehage. Det viktigste er å få erfaring og noe på CVn.

Anonymkode: 2df80...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...