Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:roll: Noen som har erfaring med badehette, og hvor godt det beskytter håret? Skal ganske snart befinne meg store deler av tiden i klorvann. Mye dykking, plasking og generell bading. Har erfart fra tidligere at mitt bleket hår fort får et guligskjær etter for mye plasking i klorvann! Dessuten sliter det mye på håret! 

Om ikke badehette, har dere med bleket hår noen andre alternativer for best mulig beskyttelse? (Holde meg unna bassenget er ikke et alternativ) 

Skikkelig I-landsproblem, blondineproblem I know. 🙈

Anonymkode: 72f0d...06a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De beskytter håret veldig bra. Burde ikke bli noe problem i det hele tatt med hette. Ville brukt de enkleste silkon-hettene, koster under 100 kr :)

Anonymkode: a2313...c6b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De beskytter håret veldig bra. Burde ikke bli noe problem i det hele tatt med hette. Ville brukt de enkleste silkon-hettene, koster under 100 kr :)

Anonymkode: a2313...c6b

Takk for svar. 😊

Anonymkode: 72f0d...06a

Skrevet

Jeg bruker en som ikke er av silicon, men sånn badedrakttekstil. For langt hår. a9d209fb832e8cafe60d9399e6f6baf2-image.j

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet

Du skal bruke en stram og fin latex-badehette. Den hindrer håret i å bli vått. Over denne tar du på en silikon-badehette. Hvorfor? Fordi latex-badehetten vil rulle opp fra kantene når du beveger på hodet. Den utenpåliggende silikon-badehetta forhindrer dette, men den er ikke stram nok til at den alene forhindrer vannet i å trenge inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...