AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men kan flytte om det ikke passer. Er det noen flere som får negative tanker om seg selv, når de har profilbilde? Hodet mitt tenker automatisk at noen dømmer meg et sted på jorden, og at jeg burde slette bildet. Rekorden min for profilbilde er vel 3 uker. Føler meg mer komfortabel uten profilbilde.😅 Anonymkode: 62a0b...9c0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Du skriver svaret selv. Liker du best å ikke ha det der. Så kjør på. Jeg liker ikke å være anonym. Så jeg tar gjerne min plass og stikker meg frem med et bilde av meg selv og den jeg er. Anonymkode: f3ba3...1a5 1
Gjest GulSol Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Føler det helt likt, Ts. Føler det samme av å poste noe både på Facebook og Instagram. Har ikke lagt ut noe der på snart 4 år.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men kan flytte om det ikke passer. Er det noen flere som får negative tanker om seg selv, når de har profilbilde? Hodet mitt tenker automatisk at noen dømmer meg et sted på jorden, og at jeg burde slette bildet. Rekorden min for profilbilde er vel 3 uker. Føler meg mer komfortabel uten profilbilde.😅 Anonymkode: 62a0b...9c0 I-land.... Anonymkode: 672da...d48 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 På 8.6.2018 den 1.03, AnonymBruker skrev: Du skriver svaret selv. Liker du best å ikke ha det der. Så kjør på. Jeg liker ikke å være anonym. Så jeg tar gjerne min plass og stikker meg frem med et bilde av meg selv og den jeg er. Anonymkode: f3ba3...1a5 Og likevel ... Beklager, jeg vet jo godt at det ikke er sammenliknbart. Jeg bare måtte. Anonymkode: e5b6c...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har ikke hatt profilbildet av meg, eller delt bilder meg selv på flere år. Jeg har ikke behov for det. Anonymkode: e78da...e54
stan Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Profilbilder på FB og andre steder bør være nøytrale gjenkjennelige bilder. Hensikten er jo å kunne kjenne igjen hvem det er. Det går dårlig om det er et bilde av en blomst, solnedgang, bikkja eller god ungen. Det var mitt lille hjertesukk om profilbilder. 2
Gent82 Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 På 8. juni 2018 den 1.03, AnonymBruker skrev: Du skriver svaret selv. Liker du best å ikke ha det der. Så kjør på. Jeg liker ikke å være anonym. Så jeg tar gjerne min plass og stikker meg frem med et bilde av meg selv og den jeg er. Anonymkode: f3ba3...1a5 Oh the irony!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå