Liljemy Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Ny turnus, langhelger, mye stress = jeg får ikke til å sovne før rundt klokka 2.. jeg får nok timer med søvn og blir uthvilt, men de siste timene før jeg sovner er så utrooooolig kjedelige. Ikke noe å se på TV, ikke noe nytt som skjer på Internett. What to do?! Hva gjør andre KG-ere med døgnrytme som ikke er A4?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Lydbok til jeg sovner. Kanskje onanerer litt. Anonymkode: 4a41f...eca
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Leer bøker, ser filmer/serier, går en tur, gjør husarbeid. Anonymkode: 660f7...bd7
Liljemy Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Lydbok, bøker og filmer var supre forslag! Skulle gjerne gått tur, men er litt mørkredd husarbeid hadde også vært kjekt, men bor i kollektiv så bør holde meg inne på rommet etter 23 for å ikke plage dem andre Endret 7. juni 2018 av Liljemy
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Anbefaler headspace. Har prøvd å høre på søvnprogrammet som skal være i 10 min hver dag, men jeg gjør det når jeg skal sove i stedet for på dagen. Egentlig skal man meditere søvnprogrammet på dagtid da meningen ikke er å sovne av den, men å få bedre søvnkvalitet. Problemet er at jeg sovner etter 2 min hver dag, så nå har jeg vært på "day 3" ganske mange dager fordi jeg alltid bare hører begynnelsen. 😂 Anonymkode: c6b90...05c
Liljemy Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler headspace. Har prøvd å høre på søvnprogrammet som skal være i 10 min hver dag, men jeg gjør det når jeg skal sove i stedet for på dagen. Egentlig skal man meditere søvnprogrammet på dagtid da meningen ikke er å sovne av den, men å få bedre søvnkvalitet. Problemet er at jeg sovner etter 2 min hver dag, så nå har jeg vært på "day 3" ganske mange dager fordi jeg alltid bare hører begynnelsen. 😂 Anonymkode: c6b90...05c Oi det må jeg prøve! Er det en app?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Delta på alle de forskjellige telletrådene her på forumet! Anonymkode: e64c7...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå