Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny turnus, langhelger, mye stress = jeg får ikke til å sovne før rundt klokka 2..

jeg får nok timer med søvn og blir uthvilt, men de siste timene før jeg sovner er så utrooooolig kjedelige. Ikke noe å se på TV, ikke noe nytt som skjer på Internett. What to do?! Hva gjør andre KG-ere med døgnrytme som ikke er A4?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lydbok til jeg sovner. Kanskje onanerer litt. 

Anonymkode: 4a41f...eca

AnonymBruker
Skrevet

Leer bøker, ser filmer/serier, går en tur, gjør husarbeid.

Anonymkode: 660f7...bd7

Skrevet (endret)

Lydbok, bøker og filmer var supre forslag! Skulle gjerne gått tur, men er litt mørkredd:klaske: husarbeid hadde også vært kjekt, men bor i kollektiv så bør holde meg inne på rommet etter 23 for å ikke plage dem andre

Endret av Liljemy
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler headspace. Har prøvd å høre på søvnprogrammet som skal være i 10 min hver dag, men jeg gjør det når jeg skal sove i stedet for på dagen. Egentlig skal man meditere søvnprogrammet på dagtid da meningen ikke er å sovne av den, men å få bedre søvnkvalitet. Problemet er at jeg sovner etter 2 min hver dag, så nå har jeg vært på "day 3" ganske mange dager fordi jeg alltid bare hører begynnelsen. 😂

Anonymkode: c6b90...05c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler headspace. Har prøvd å høre på søvnprogrammet som skal være i 10 min hver dag, men jeg gjør det når jeg skal sove i stedet for på dagen. Egentlig skal man meditere søvnprogrammet på dagtid da meningen ikke er å sovne av den, men å få bedre søvnkvalitet. Problemet er at jeg sovner etter 2 min hver dag, så nå har jeg vært på "day 3" ganske mange dager fordi jeg alltid bare hører begynnelsen. 😂

Anonymkode: c6b90...05c

Oi det må jeg prøve! Er det en app?

AnonymBruker
Skrevet

Delta på alle de forskjellige telletrådene her på forumet! :nori: 

Anonymkode: e64c7...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...