Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Har i hele vinter slitt med veldig tørr hud i ansiktet.

Prøvde først med min vidunderkur, mentolatum.

Da det ikke virket kjøpte jeg den eight hour kremen. Som alle skryter av. Har nå brukt den i en måned og er fortsatt like tørr. (Snakk om penger ut av vinduet.)

Men hva gjør jeg? Begynner å bli desperat, siden det klør og flasser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir lett tørr i huden om vinteren, og flasser. Dette er jo veldig gøy, når jeg i tillegg er plaget med litt urenheter.... :roll:

Jeg ble anbefalt å bruke en fuktighetsmaske 1-2 gg i uka, og synes det hjalp veldig. Gå i et parfymeri og få hjelp til en som passer deg.

Ellers har jeg veldig god erfaring med å bruke en olje, f.eks. jojobaolje fra Shine eller en olje fra Decleor, under fuktighetskremen om vinteren. Dette gir huden ekstra næring.

Håper du finner noe som hjelper!

Skrevet

Fikk tips på parfymeri om å spise fiskeolje og nattlysolje. Vet ikke om det virker enda.

Gjest gjest1
Skrevet
Fikk tips på parfymeri om å spise fiskeolje og nattlysolje. Vet ikke om det virker enda.

Jeg tar tran hver dag og spiser makrell eller brisling til lunch nesten hver dag, så jeg tror ikke jeg mangler fiskeoljer.

Ikke bruker jeg såpe heller.

Hadde så troen på den eight hour kremen. Ser jo helt syk ut i fjeset med rød flassete ansikt, ser ut som portvinsnesen har spredd seg...

Får håpe på sommer snart. :)

Skrevet

Er du sikkert på at det er kun tørr hud du har?

Kan kanskje være en form for eksem.

Gjest gjest1
Skrevet
Er du sikkert på at det er kun tørr hud du har?

Kan kanskje være en form for eksem.

Ja, har ikke byttet fuktighetskrem, eller begynt med noen andre produkter de siste månedene, annet enn den eight hour kremen. Har alltid tørr hud om vinteren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dr. Hauschkas rosekrem er min vidunderkur for hud som er tørr og flasser. Veldig rik, men brukes den med forsiktighet er ikke det noe problem.

Skrevet

Du trenger kanskje et fuktighetskonsentrat under kremen din..Kremer jobber på overflaten, mens konsentrater trenger dypere ned og fukter i dybden.. Pevonia Botanica har gode produkter for tørr hud!

Gjest Gjesta
Skrevet

Eight Hour Cream gir ingen fuktighet, kun fett, og hjelper derfor ikke hvis huden din trenger fuktighet. Bruk fuktighetsmaske, mild rens, og en rik krem natt og dag.

Gjest gjest1
Skrevet

ca to liter vann hver dag, og de essensielle fettsyrene omega-3 og omega-6. Udo's Choice skal visstnok ha riktig balanse og inneholder begge disse og noen flere tror jeg.... (stikker på nett og sjekker litt)....

Udo's choice

Skrevet

Fuktighetsmaske er tingen. Trenger ikke være noe dyrt. Du kan handle slike engangspakker på H&M.

Skrevet

Happylogi krem fra guerlain,og verdens beste peeling fra YSL...

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg ble anbefalt Dermatologic Skin Smoothing Creme og den har hjulpet meg kjempemye. Jeg flasset enormt mye på nesa, og nå har jeg ikke noe tørr hud i det hele tatt :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Avene Trixera krem(fås på ebay) gjer underverk for min tørre og sensitive ansiktshud. A little goes a long way!!(=dryg).

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Jeg ble anbefalt Dermatologic Skin Smoothing Creme og den har hjulpet meg kjempemye. Jeg flasset enormt mye på nesa, og nå har jeg ikke noe tørr hud i det hele tatt :)

Samme her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...