Gå til innhold

Skal jeg fortelle han at jeg savner han...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jag hadde en pulevenn for noen mnd siden, som jeg så klart fikk følelser for. Vi var mye sammen og gjorde andre ting enn å bare ha sex, men så traff han en annen jente og de holder nå på/er sammen. Han avsluttet meg meg før det ble noe seriøst mellom de to. Han var ærlig med meg hele tiden, men jeg turte ikke helt å si til han hva jeg følte for han, før det var for sent. Jag tenker på han hele tiden. Ser for meg oss to i fremtiden. JEG VIL AT HAN SKAL VÆRE MIN. Jeg vet at han er kjempeforelsket i hun nye...Skal jeg bare glemme han? eller fortelle hva jeg føler? Han velger jo uansett henne... Vi hadde så god kjemi, å jeg savner han og jeg savner å ha sex meg han...Jeg snakke fortsatt litt med han, men ingenting seksuelt, vi er venner. Føler jeg burde fått inn at han ikke vil ha meg, og at jeg er saiko som ser oss i fremtiden...men klarer ikke å glemme han..Vi er i slutten av 20årene begge to. 

Anonymkode: 3e1a2...039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du var et hull han tømte seg i, nå har han funnet en jente han liker.

Ikke drit deg ut. La ham være i fred.

Anonymkode: d170e...7ec

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jag hadde en pulevenn for noen mnd siden, som jeg så klart fikk følelser for. Vi var mye sammen og gjorde andre ting enn å bare ha sex, men så traff han en annen jente og de holder nå på/er sammen. Han avsluttet meg meg før det ble noe seriøst mellom de to. Han var ærlig med meg hele tiden, men jeg turte ikke helt å si til han hva jeg følte for han, før det var for sent. Jag tenker på han hele tiden. Ser for meg oss to i fremtiden. JEG VIL AT HAN SKAL VÆRE MIN. Jeg vet at han er kjempeforelsket i hun nye...Skal jeg bare glemme han? eller fortelle hva jeg føler? Han velger jo uansett henne... Vi hadde så god kjemi, å jeg savner han og jeg savner å ha sex meg han...Jeg snakke fortsatt litt med han, men ingenting seksuelt, vi er venner. Føler jeg burde fått inn at han ikke vil ha meg, og at jeg er saiko som ser oss i fremtiden...men klarer ikke å glemme han..Vi er i slutten av 20årene begge to. 

Hvilken by?

Anonymkode: 839f0...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken by?

Haha, redd for at du er hun nye?

Anonymkode: 193c3...3d8

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken by?

Endret av kvinne1992
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting hadde vært forandret selv om du hadde sagt det før heller tror jeg. Hvis det var deg han ville være sammen med, så ville han sagt det/valgt deg, men det gjorde han dessverre ikke. La han gå.

Anonymkode: 4976b...bb7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken by?

Bergen

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingenting hadde vært forandret selv om du hadde sagt det før heller tror jeg. Hvis det var deg han ville være sammen med, så ville han sagt det/valgt deg, men det gjorde han dessverre ikke. La han gå.

JA det tenker jeg også...vet bare ikkje hvordan jeg skal glemme han

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt han ei melding der jeg skrev hva jeg følte , og at du på en måte takker for tiden dere hadde sammen og påpeker at dette er den eneste måten du kan gå videre på. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA det tenker jeg også...vet bare ikkje hvordan jeg skal glemme han

Det beste er å kutte all kontakt, det vil være vondt/vanskelig en stund, men så vil det gå over. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med dette uttrykket hele tiden? Hvorfor skal kvinner utsettes for disse skellordene HELE TIDEN? Det går igjen absolutt hele tiden. Ser sjelden at kvinner skriver slik om menn her inne. Hull meg her og hull meg der.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden så spurte du om du skulle fortelle at du var betatt. Gjorde du egentlig det? Det var i April... du sier ingenting om hvor lenge de har vært sammen. Om du ikke sa noe den gang, så er det jo din egen feil tenker jeg. Du ga han jo ikke en sjanse. Eller kanskje de allerede var sammen da du lagde den tråden?

Anonymkode: 2120d...d98

Skrevet

For noen måneder siden så spurte du om du skulle fortelle at du var betatt. Gjorde du egentlig det? Det var i April... du sier ingenting om hvor lenge de har vært sammen. Om du ikke sa noe den gang, så er det jo din egen feil tenker jeg. Du ga han jo ikke en sjanse. Eller kanskje de allerede var sammen da du lagde den tråden?

Anonymkode: 2120d...d98

Hvordan vet du at hun er den samme personen??

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med dette uttrykket hele tiden? Hvorfor skal kvinner utsettes for disse skellordene HELE TIDEN? Det går igjen absolutt hele tiden. Ser sjelden at kvinner skriver slik om menn her inne. Hull meg her og hull meg der.

TS lot seg jo bruke som tømmestasjon, hvorfor skal man pakke det inn?

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en unødvendig og stygg melding. Og så har den attpåtil fått "likes". Hva skjer med folk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS lot seg jo bruke som tømmestasjon, hvorfor skal man pakke det inn?

Å skrive at man "var bare en pulevenn" er ikke og pakke det inn. Det virker bare som at folk her inne har en del hat i seg, og derfor må bruke mer brutalte/ekle uttrykk. Jeg synes bare det ser så enormt barnslig ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fredagslunch skrev:

For en unødvendig og stygg melding. Og så har den attpåtil fått "likes". Hva skjer med folk?

Fordi de på 14-17 også har tatt i bruk kg. Her får man jo svar med en gang i motsetning til inne på klara-klok og ung.no . 
Jeg håper i hvertfal at det er derfor og ikke voksne mennesker som tenker på denne måten. Men 25 er det nye 14 er det også noe som heter, så det kan være tilfellet.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å skrive at man "var bare en pulevenn" er ikke og pakke det inn. Det virker bare som at folk her inne har en del hat i seg, og derfor må bruke mer brutalte/ekle uttrykk. Jeg synes bare det ser så enormt barnslig ut. 

TS lot en kar tømme seg i henne på regelmessig basis. 

AnonymBruker
Skrevet

TS lot en kar tømme seg i henne på regelmessig basis. 

Ja, man kan jo kalle det "tømming". Men det er et ekkelt og litt barnslig uttrykk. Ser jo at kjønnsrollene henger igjen enda. Mannen er den som må tømme seg og kvinnen ansvarliggjøres for at hun tar imot. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, man kan jo kalle det "tømming". Men det er et ekkelt og litt barnslig uttrykk. Ser jo at kjønnsrollene henger igjen enda. Mannen er den som må tømme seg og kvinnen ansvarliggjøres for at hun tar imot. 

Når man regelmessig ligger med en fyr som ikke er interessert i deg annet enn for sex er man i bunn og grunn kun en tømmestasjon.

Litt kjipere enn å være prostituert. De får i hvert fall betalt for jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...