Gjest Rocka69 Skrevet 8. juni 2018 #21 Del Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du kan ikke true med anmeldelse for tidligere forhold du har godkjent, du kan dog true med anmeldelse for fremtidige forhold. Et lite tips er å ikke drive med trusler om anmeldelser til naboer, jeg ser for meg at du er en regelrett apekatt å bo ved siden av. »Rasere». Gresset er tråkket ned og noen blomster er brukket. Det er ikke jeg som har lesevansker og det er ikke jeg som er en dramaqueen. Man sier i fra på en ordentlig måte at man synes bruken av hagen har tatt litt overhånd, og beholder godt naboskap. Anonymkode: e660f...fa1 Allerede nå så kan TS anmelde henne for overtredelse av straffelovens paragraf 343, som omhandler blant annet hærverk/skadeverk i liten grad jf paragraf 344 for grovt skadeverk. Nei, du kan ikke anmelde for forhold du tidligere har godkjent. Men trekker du tilbake godkjennelsen, så kan du sende anmeldelse til politiet. Dette er jussen! Gå inn på Lovdata og les paragrafene før du uttaler deg. Hvis naboen ikke retter seg etter TS sine ønsker og krav, så skal bare naboen få ture frem? Og fortsette å utnytte TS? Er det mulig at at du virkelig er så arrogant!? Jeg kan si om jeg var i TS sin situasjon, så hadde jeg trukket tillatelsen til å bruke min hage. Og om dette ikke hjalp, så hadde det ikke kostet meg en kalori og sende anmeldelse på til politiet for brudd på Straffelovens paragraf 268, 343/344 eller 346. Så får naboen ta oppgjøret med politiet og rettsvesenet. Og ev trusler om represalier fra nabo, hadde selvsagt også blitt anmeldt. Kan bli mange år buret det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juni 2018 #22 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er selvfølgelig bra å være snill, men å være dumsnill er ikke bra, da blir du bare utnyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #23 Del Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, Rocka69 skrev: Allerede nå så kan TS anmelde henne for overtredelse av straffelovens paragraf 343, som omhandler blant annet hærverk/skadeverk i liten grad jf paragraf 344 for grovt skadeverk. Nei, du kan ikke anmelde for forhold du tidligere har godkjent. Men trekker du tilbake godkjennelsen, så kan du sende anmeldelse til politiet. Dette er jussen! Gå inn på Lovdata og les paragrafene før du uttaler deg. Hvis naboen ikke retter seg etter TS sine ønsker og krav, så skal bare naboen få ture frem? Og fortsette å utnytte TS? Er det mulig at at du virkelig er så arrogant!? Jeg kan si om jeg var i TS sin situasjon, så hadde jeg trukket tillatelsen til å bruke min hage. Og om dette ikke hjalp, så hadde det ikke kostet meg en kalori og sende anmeldelse på til politiet for brudd på Straffelovens paragraf 268, 343/344 eller 346. Så får naboen ta oppgjøret med politiet og rettsvesenet. Og ev trusler om represalier fra nabo, hadde selvsagt også blitt anmeldt. Kan bli mange år buret det Om du anmelder noen brukne blomster og nedtråkket gress for skadeverk/hærverk så får du et brev om at saken er henlagt før du kan si «høyesterettsjustitiarius». Det er tydelig at du har gått et år eller to på jussen. Kom tilbake når du har sluttet å være så ekkel. Anonymkode: e660f...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunflower1979 Skrevet 8. juni 2018 #24 Del Skrevet 8. juni 2018 Tenker at det er helt innafor å si at hun får behandle uteplassen med litt forsiktighet:) Jeg hadde tålt den, trenger jo ikke være busemann når man forteller det! Burde tåle å høre det vel😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. juni 2018 #25 Del Skrevet 8. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett opp vanningsanlegg som skrur seg på på uante tidspunkter. Problem solved. Anonymkode: 9017e...6b1 Dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå