AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har lyst til å få egne barn, men har ingen kjæreste og jeg sliter veldig med det. Jeg føler jeg har mye å gi et barn, og ville dedikert hele livet mitt til det. Problemet er at jeg har lite tro på kjærligheten, og jeg er ekstremt sårbar. De jentene jeg faller litt for, liker aldri meg. I tillegg er det uhyre sjelden at jeg får noe følelser som kan regnes for å være betatt. Og de jentene som liker meg, får jeg ikke følelser for. Det er så mye som skal klaffe; man må bli kjent, bli kjærester og ha gjensidige sterke følelser for hverandre, og kanskje være sammen i noen år før det kan bli barn. Jeg syns hele scenariet virker lite realistisk. Mulighetene for meg som singel for å få barn, er uhyre små. Har riktignok en drøm om å finne en likesinnet dame som rett og slett bare vil ha barn. Jeg kan fint klare meg som singel, men savnet etter noen å være glad i uansett hva som skjer, er stort. Er lei av å høre at den riktige dukker opp når du minst venter det. For meg er det for vanskelig å utvikle slike følelser. Som singel kvinne er det så lett (så sant man biologisk kan få barn). De fleste vil sikkert ha den riktige mannen til å bli far, men de vil alltid ha muligheten om kjærligheten ikke dukker opp.. Hvordan leve med 90 % sjanse for at man forblir barnløs..? Hadde jeg bare hatt nieser eller nevøer, hadde det kanskje gått greit, men virker ikke som noen av mine andre søsken er interessert i barn. Anonymkode: 67a8c...784
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Jeg ønsker ikke kjærlighetslivet, og ville heller ha fått barn med en kompis. Sikkert flere kvinner som meg. Anonymkode: 1f482...fd9
stan Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Har du vurdert å bli fosterforelder? Det er mulig også for enslige. Selvfølgelig ikke helt det samme som egne barn, men kanskje likevel et alternativ. Tidligere var det mulig for enslige å adoptere, men i dag er det i praksis umulig. Det er lov i Norge, men det er nesten ingen giverland som tillater det. 4
Gent82 Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Kjærlighetslivet er ikke noe for meg heller. Har heldigvis et par onkel-kids så da kan jeg gi f med god samvittighet. 1
Gent82 Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, stan skrev: Har du vurdert å bli fosterforelder? Det er mulig også for enslige. Selvfølgelig ikke helt det samme som egne barn, men kanskje likevel et alternativ. Tidligere var det mulig for enslige å adoptere, men i dag er det i praksis umulig. Det er lov i Norge, men det er nesten ingen giverland som tillater det. Du forslår at han kanskje kan adoptere, og til slutt opplyser du det er umulig for enslige å adoptere ? Wow, thats cold Endret 7. juni 2018 av Gent82
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Gent82 skrev: Du forslår at han kanskje kan adoptere, og til slutt opplyser du det er umulig å adoptere for enslige? Wow, thats cold Fosterforeldre, ikke adopsjon. Ro deg ned. Anonymkode: 4403a...cfb 6
Påkrevd Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, Gent82 skrev: Du forslår at han kanskje kan adoptere, og til slutt opplyser du det er umulig for enslige å adoptere ? Wow, thats cold Fosterbarn og adoptivbarn er ikke det samme. Det var fosterbarn som be nevnt som et mulig alternativ. 5
Gent82 Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fosterforeldre, ikke adopsjon. Ro deg ned. Anonymkode: 4403a...cfb Ikke si jeg skal roe meg. Jeg er rolig.
Gent82 Skrevet 7. juni 2018 #9 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Påkrevd skrev: Fosterbarn og adoptivbarn er ikke det samme. Det var fosterbarn som be nevnt som et mulig alternativ. Aha, fuck. Enda en blings fra min side. Carry on. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 Er de ikkje masse enslige kvinner i 30 åra som er desperate etter å få barn? Kanskje du kan legga ut annonse? Anonymkode: 763b4...360
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #11 Skrevet 7. juni 2018 Hvor mye penger har du? Du kan alltids kjøpe egg og leie en surrogatmor i utlandet, men det koster. Anonymkode: 7ee16...d15 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #12 Skrevet 7. juni 2018 Hvilken by bor du i? Anonymkode: 4403a...cfb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #13 Skrevet 7. juni 2018 Og hvor gammel er du? Anonymkode: 4403a...cfb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #14 Skrevet 7. juni 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jentene jeg faller litt for, liker aldri meg. I tillegg er det uhyre sjelden at jeg får noe følelser som kan regnes for å være betatt. Og de jentene som liker meg, får jeg ikke følelser for. Anonymkode: 67a8c...784 Problemet er vel egentlig at du har litt for høye krav. Man trenger ikke være betatt av noen for å få til et forhold. Jeg er sammen med en, og jeg var ikke forelsket eller betatt, ei heller han i meg. Men nå er vi der at vi ikke kan være hverandre foruten. Problemet med en del par er at de vil ha et eventyrforhold med knall forelskelse først... uten tanke på om man egentlig passer godt sammen - som man gjerne finner ut etter å ha vært sammen i mer enn 3 måneder. Anonymkode: 5862a...dac
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2018 #15 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Folk er jo VELDIG forskjellige! Noen trenger tid på å bli "betatt" og/eller utvikle følelser, imens andre blir betatt/forelsket like ofte som folk flest bytter sokker... BRUK TID! Jeg vil uansett påstå at "betatt", og "følelser" er to vidt forskjellige ting, og ingen av delene later til å være noen nødvendighet for å få bØrn heller, mtp. hvor mange som lager disse "greiene", hvor lett man skiller lag, og hvor lett mange tar på dette med å få dem i utgangspunktet.(dessverre) På 7.6.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev: Er lei av å høre at den riktige dukker opp når du minst venter det Det er mye sant i den "når du minst venter det"-påstanden, men da må man også være ÅPEN for å møte noen i den situasjonen, når/om den dukker opp.. "Har ikke tru på kjærligheten" er jo den absolutt beste måten å være sikker på døren er lukket, og sjansen går deg hus forbi. Det er der forskjellen ligger... Uansett.... Er du desp etter å skaffe deg barn, og ikke bryr deg stort om hva slags kvinnemenneske som blir barnas mor, så må du være en SERIØST uattraktiv mann for å IKKE klarer å ordne dette på et vis, trur je... "Cheer up", eller hva man sier. Endret 8. juni 2018 av Beeblebrox 1
stan Skrevet 8. juni 2018 #16 Skrevet 8. juni 2018 8 timer siden, Gent82 skrev: Du forslår at han kanskje kan adoptere, og til slutt opplyser du det er umulig for enslige å adoptere ? Wow, thats cold Fosterforeldre er ikke det samme som å adoptere. Å bli fosterforeldre for enslige er absolutt mulig. Men adopsjon, selv om det er lov i Norge, har ganske mange andre land gått bort i fra det. Nå lærte du noe nytt i dag også.
Gent82 Skrevet 8. juni 2018 #17 Skrevet 8. juni 2018 (endret) 1 time siden, stan skrev: Fosterforeldre er ikke det samme som å adoptere. Å bli fosterforeldre for enslige er absolutt mulig. Men adopsjon, selv om det er lov i Norge, har ganske mange andre land gått bort i fra det. Nå lærte du noe nytt i dag også. Jeg lærte det i går. Se lenger bak i tråden. Det eneste jeg lærte i går var å ikke lese innlegg for fort. Men dette lærte jeg i går. Jeg har ikke lært noenting i dag. Enda. Endret 8. juni 2018 av Gent82
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #18 Skrevet 8. juni 2018 Surrogati i f.eks USA kan være ei mulighet hvis du har økonomi til det. Da kjøper du egg fra en eggdonor, bruker din sperm og tilbakesetter det befrukta egget i ei surrogatmor. Anonymkode: 158be...653
stan Skrevet 8. juni 2018 #19 Skrevet 8. juni 2018 52 minutter siden, Gent82 skrev: Jeg lærte det i går. Se lenger bak i tråden. Det eneste jeg lærte i går var å ikke lese innlegg for fort. Men dette lærte jeg i går. Jeg har ikke lært noenting i dag. Enda. Klokka er ikke ni, så det er mye igjen av dagen.
Gent82 Skrevet 8. juni 2018 #20 Skrevet 8. juni 2018 9 minutter siden, stan skrev: Klokka er ikke ni, så det er mye igjen av dagen. Jepp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå