AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er redd for fremtiden. Ikke for sykdommer osv. Men for å ikke finnes noe jeg trives med, ikke finne en kjæreste (som det klaffer med følelsesmessig), ikke skal finne meg til rette noe sted. Jeg er nå 27 år og har erfart at det ikke er noe selvfølge alt du trodde var et selvfølge i dine mer umodne dager. Da vi var barn trodde vi jo at når vi er så og så gamle har vi jobb, kjæreste og barn, hund osv. Men jeg har foreløpig ikke truffet noen mann, jeg har ikke funnet en jobb jeg virkelig trives med og jeg føler meg ikke etablert. Jeg føler rett og slett ikke at jeg har funnet meg selv. Og jeg blir litt stresset. For når man erfarer at man kan bli syk (har begynt og få mer og mer vondt i ryggen) og ting blir ikke borte slik som jeg trodde før. Jeg trodde man kunne trene ting bort osv. Det er faktisk ikke slik at jeg får meg en kjæreste selv om folk liker og gi uttrykk for at "det dukker opp en gang". Og veldig mange som jeg omgås og har omgås med før har fått til det de vil, men så har vi de som ikke klarer det. og i den gruppen har vi meg. Jeg er stadig sint på meg selv fordi jeg aldri har følelsen av å nå opp. Og jeg er redd for at jeg på en måte kan bli værende i et yrke som ikke gir meg noe. Og så ender jeg opp som en slik bitter gammel dame som ser tilbake på livet og tenker at livet skjedde egentlig aldri. Anonymkode: bc4bc...451 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå