Gå til innhold

Rar mensen..negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper det er noen som kan dele lignende erfaringer med meg. Jeg har en lang syklus på 37 dager. Jeg har aldri oppdaget å få mensen tidlig. Jeg har et barn på 7 år. For 3 måneder siden hadde jeg et SA (i hvertfall så det sånn ut). Jeg har siden den dag vært prøver. 

Denne gangen hadde jeg sist mensen 4. Mai og forventet mensen 9. Juni. Jeg hadde eggløsning rundt 16-20 juni. 

Jeg fikk lite brunt utflod 2. Juni. Deretter kom blødning med masse slim 3. Juni på natten. 4. Juni kom det også litt, men så tok det slutt. Deretter har jeg kun hatt et beunt lite flekk gjennom dagen. Dette har fortsatt til og med idag. Jeg tok en test igår, men den var negativ. 

Jeg klarer ikke forstå. Mensen kom en uke tidlig. Selve blødningen var med mye slim og varte kun en liten dag. Ellers har jeg fått celdig lite brunlig utflod. Vanligvis har jeg mensen med lite blødning 1-2 dager. Deretter mye brunlig utflod. Deretter en dag med blødning igjen, så beunlig utflod. Altså totalt 5 dager, men denne gangen er alt så annerledes. 

Hadde ømme bryst rundt eggløsning, men ikke lenger. Er kun innimellom kvalm, svimmel, har hodepine og er ofte trøtt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke tidslinjen din. Du hadde mens eller forventet mens 9 juni? Og el 5-11 dager etter mens? Det er jo altfor kort til den lange syklusen. 

Skrevet

Jeg forventet mens 9. Juni. 

Hadde eggløsning mellom 16.-20 juni. 

Startet med brun utflod og blødning 2. Juni.  Altså en uke tidligere enn forventet. Men hele mensen var veldig rar. 

Skrevet

Glemte å skrive at jeg testet bare negativt frem til datteren min var 8 uker på vei. Så trir HCG produksjonen er veldig treg hos meg.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Prøveråbligravid27 skrev:

Jeg forventet mens 9. Juni. 

Hadde eggløsning mellom 16.-20 juni. 

Startet med brun utflod og blødning 2. Juni.  Altså en uke tidligere enn forventet. Men hele mensen var veldig rar. 

Du mener vel at du hadde eggløsning mellom 16-20 mai eller ? I og med at det kun er 8 juni i dag

Endret av Alvildeivf
Skrevet

Jeg hadde eggløsning rundt 16-20 juni. 

I utgangspunktet skulle jeg ha mensen nå på lørdag, men jeg fikk den fra 2. Juni. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Prøveråbligravid27 skrev:

Jeg hadde eggløsning rundt 16-20 juni. 

I utgangspunktet skulle jeg ha mensen nå på lørdag, men jeg fikk den fra 2. Juni. 

Du kan jo ikke hatt eggløsning når det ikke har vært 16 juni enda. Du mener sikkert mai og bør rette opp

Anonymkode: f251f...a56

Skrevet

Beklager.. går litt fort her. Takk for rettelsen. Eggløsning rundt 16-20 mai 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...