Gå til innhold

Sprute i ansiktet?

Fremhevede innlegg

Gjest Hallingen
Skrevet

Mange av oss menn er veldig glad i å sprute sæden sin i ansiktet på jenta. Jeg tenner noe voldsomt på det.

Jeg kan ikke tenke meg et mer vidunderlig syn enn et feminint jenteansikt neddynket med sæd.

Er det mange av dere jentene her som helst vil slippe det? Ikke det at man skal ha det som fast innslag hver gang, for det er jo ganske herlig å sprute inni henne og da, og dessuten så har jeg erfart at hun kommer fortere når hun merker går for han inni henne.

Noe dere helst vil gjøre bare under mensen, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Står helst over sperm i ansiktet.

Skrevet
Står helst over sperm i ansiktet.

me too.

Skrevet

Liker ikke å bli sprutet i ansiktet, med eller uten mensen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres både ekkelt og nedverdigende ut, og jeg hadde aldri tillatt det.

Gjest Hallingen
Skrevet
Det høres både ekkelt og nedverdigende ut' date=' og jeg hadde aldri tillatt det.[/quote']

Nedverdigende er det vel ikke? Visuelle inntrykk er nok kanskje viktigere for menn enn for kvinner, og det ultimate opphissende er jo når det feminine møter det maskuline, altså et kvinneansikt med sæd.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, fy fader. Det kan jeg ikke tenke meg. Da hadde jeg blitt forbanna. Jeg hadde oppfattet det som ekstremt nedverdigende. Tenk deg selv, trådstarter: Kunne du tenke deg en klatt med sæd i fjeset? Trukke det. :wink:

Skrevet

ikke at jeg mer en gjerne får det i ansiktet... men, tar dere det heller i munnen da?

jeg mener, senario:

du suger kjæresten din til han kommer, hvor tar du spruten?

i munnen?

i ansiktet, altså utenfor munnen

trekker du deg helt unna?

jeg har foreløpig ikke suget noen til de kommer, nettop fordi jeg ikke vil ha det i munnen og skjønner at det må være litt .. "nedtur" om jeg trekker meg helt unna akkurat når det er som best...

og jeg gjør det jo for å tilfredsstille ham... (+ at jeg blir kåt av det, med rett mann)

men dersom han tenner på å komme i ansiktet mitt.... og jeg da kan tilfredsstille ham fullt ut, uten å tenke på å få det i munnen...

har ikke prøvd, og skal ikke se bortifra at jeg prøver, for å se hvordan det føles.

Skrevet

Har aldri blitt sprutet i ansiktet, og har (heldigvis) aldri møtt en mann som har uttrykt et ønske om det.

Vet ikke helt hvorfor, men det er noe litt nedverdigende med det, som flere her over sier.

Gjest spør sandra
Skrevet

Synes det er deilig jeg!!! Virkelig opphissende! Avhenger selvfølgelig av at man er godt kjent og trygge på hverandre - hadde følt meg nedverdiget om en ONS hadde gjort sånn.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Kommer bittelite grann an på sæden til fyren - den varierer jo fra fyr til fyr, noen har sånn gjennomsiktig seig slimete greie (og den vil jeg slippe å ha både i munnen og i ansiktet, når sant skal sies...) mens andre har en sånn deilig passe glatt og varm sprut som er sexy uansett hvor jeg får det. Om det er i ansiktet, i munnen, utover brystene, på korsryggen, på meg mellom bena eller inni meg - ja takk, begge deler :sjarmor:

Jeg skjønner ikke hva frivillig sex har det fjerneste med nedverdigende å gjøre??? Hvorfor skulle det være noe mer nedverdigende enn andre ting man frivillig gjør?

Gjest *Fiona*
Skrevet

For øvrig blir huden til som en babyrumpe etterpå - det er helt vilt, men har du hatt sperm på huden, særlig i ansiktet, og du skyller det av etterpå, er huden silkemyk og fast og fin. Synd de ikke har det på krukker, spør du meg :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Synd de ikke har det på krukker' date=' spør du meg :ler:[/quote']

Ikke...Gi meg en uke eller to..

Skrevet
ikke at jeg mer en gjerne får det i ansiktet... men, tar dere det heller i munnen da?

jeg mener, senario:

du suger kjæresten din til han kommer, hvor tar du spruten?

Holder hånden litt over den så det ikke spruter meg i fjeset.

i munnen?

i ansiktet, altså utenfor munnen

trekker du deg helt unna?

jeg har foreløpig ikke suget noen til de kommer, nettop fordi jeg ikke vil ha det i munnen og skjønner at det må være litt .. "nedtur" om jeg trekker meg helt unna akkurat når det er som best...

og jeg gjør det jo for å tilfredsstille ham... (+ at jeg blir kåt av det, med rett mann)

men dersom han tenner på å komme i ansiktet mitt.... og jeg da kan tilfredsstille ham fullt ut, uten å tenke på å få det i munnen...

har ikke prøvd, og skal ikke se bortifra at jeg prøver, for å se hvordan det føles.

Nope! Jeg ville ikke latt noen sprute i ansiktet på meg, nei. Hva er vitsen? At mannen tenner på det? Han har jo allerede komt jo! Hvis han vil fortsette å ha sex, kan jeg tenne han på en annen måte.

Skrevet

Du kan jo suge til han nesten kommer, så ta det på brystet. Alt ettersom hvor og hvordan dette foregår, da..

Gjest TomKrus
Skrevet
Nope! Jeg ville ikke latt noen sprute i ansiktet på meg' date=' nei. Hva er vitsen? At mannen tenner på det? Han har jo allerede komt jo! Hvis han vil fortsette å ha sex, kan jeg tenne han på en annen måte.[/quote']

"Hæ, kjærring? Å'erre du prater om? Ga deg akkurat en orgasme jo. Hva er poenget med å kose, da? Du får vel ikke en orgasme av det?"

Følte liksom at dette nå var ditt mannlige alter ego. Ikke det at du ikke vil bli sprutet i ansiktet, men at du ikke så noen grunn til å tenne ham siden det allerede hadde gått for ham. No more sexy girl etter at han har kommet, antar jeg? Da er det fram med gommen, hårrullene og starte å nappe ut rasshårene med pinsett.

Gjest *Fiona*
Skrevet

:hoho:

Jepp, og velte seg over på ryggen, og legge seg til å sove, snorkende og med sikla dryppende fra munnviken... det er en grunn til at mange jenter ikke vil ha på lyset og dere VIL ikke vite hvorfor, kan jeg forsikre :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Bare ikke få det i øyet, det blir sinnsykt rødt av de, avslørende :oops: :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Bare ikke få det i øyet' date=' det blir sinnsykt rødt av de, avslørende :oops: :ler:[/quote']

Hey. Takk for tipset! Det skal jeg si neste gang til tollerne på vei hjem fra Roskilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...