Gå til innhold

Er du noens eneste venn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du venn med noen som bare har deg av venner og bekjente? Føler eller tenker du noe spesielt rundt det? Hva da, i så fall?

Anonymkode: 52431...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl

Jeg var, men jeg dro henne  med meg til mine venninner og nå er  hun i samme gjeng som ofte møtes sammen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var noens eneste venn(dog har hun mange bekjente), men oppdaget etterhvert at det var en grunn til at jeg var det og hele vennskapet var veldig giftig. Avsluttet vennskapet til slutt fordi det kostet mer enn det smakte, selv om vi selvsagt også hadde mange gode stunder. Så prøver å minnes dem heller enn de dårlige.

Anonymkode: a3c30...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg var, men jeg dro henne  med meg til mine venninner og nå er  hun i samme gjeng som ofte møtes sammen  :)

Så snill du er ❤️❤️ Hadde bare alle vært så inkluderende som deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Og hun er helt uten familie. Nå er hun døende - det er vanskelig.

Anonymkode: 47f49...0f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
9 minutter siden, Supernova17 skrev:

Så snill du er ❤️❤️ Hadde bare alle vært så inkluderende som deg.

Tusen takk, så snilt sagt :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Føler dere det litt vanskelig, litt bundet liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke, siden folk har så ulik oppfatning av hva som er en venn. 

Anonymkode: 9cc51...0b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, siden folk har så ulik oppfatning av hva som er en venn. 

Anonymkode: 9cc51...0b9

Jeg tenker på de som du også ser på venn som. Altså at dere er hverandres venner, men der vedkommende bare har deg som venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ei slik venninne, men det viste seg etterhvert at alt bare var løgn. Hun er en sleip fisk av en sykepleier. Til meg sa hun at vi var bestevenner, så når jeg fikk nye bekjente da var vi ikke så nære venner plutselig fra hennes side nei.

På slutten var det spydige kommentarer og ovenfra og ned holdning. Brutte avtaler og forsøk på å smiske seg innatt i varmen igjen. Det var virkelig kjipt å oppdage at hun var slik. I dag har hun bare barndomsvenner og bekjente. Altså ingen virkelig nære.

Anonymkode: 7be9d...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og hun er helt uten familie. Nå er hun døende - det er vanskelig.

❤️❤️❤️

Håper du har noen du kan snakke om dette med, dette må være tøft for deg. Om ikke så er vi her.

Anonymkode: b9f6e...65d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man vet ikke nødvendigvis heller at man er noens eneste venn, tenker jeg, med mindre man blir fortalt det av personen selv.

Jeg har ikke lenger noen faktiske venner, men jeg har bekjente jeg prater mer eller mindre med, men kan ikke kalle de venner, og den siste personen jeg mistet kontakten med, som jeg på en måte følte at jeg kunne kalle en venn, fortalte jeg aldri at var den eneste egentlige vennen jeg hadde igjen. Så det var innmari vondt når det måtte ta slutt.

Anonymkode: c3af8...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

❤️❤️❤️

Håper du har noen du kan snakke om dette med, dette må være tøft for deg. Om ikke så er vi her.

Anonymkode: b9f6e...65d

Jobber i Helsevesenet, men kjente henne litt fra før. Plutselig en dag ble hun vår pasient pga sykdommen. Har gjort det slik at jeg har trekt meg ut av rollen som behandler da det legger begrensinger på hva jeg kan gjøre for henne, hun trenger en del praktisk hjelp siden hun nå omtrent ikke er ute av senga. Har svært kompetente kollegaer som kan ta seg av den biten, og som jeg (ihvertfall til en viss grad) kan snakke med. Det er ikke ofte vi ramler borti pasienter som henne, og de fleste gjør en del ting som ikke står i stillingsinnstruksen for å hjelpe. 

Men ja, og snakke med noen som ikke kjenner noen av oss hadde kanskje ikke vært så dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...