Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal en tur på Cutters å klippe meg før ferien nå. Sparer mye penger på å ta klippen der :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrytt av Cutters tidligere i denne tråden og også til bekjente. Så for noen dager siden ble jeg med en slektning som skulle klippe seg til Cutters Gunerius og det endte som en katastrofe! Jeg fikk halt med meg en gråtende dame bort på en annen salong hvor de gav en time nesten på minuttet. De reddet håret, men det var på hengende håret at de greide det og det endte naturlig nok ikke som hun ønsket da Cuttersfrisøren klipte håret skikkelig kort på veldig rare steder.

Mens frisør nummer to klippet ble hun blekere og blekere og jeg spurte om hun trodde hun kunne redde håret. Hun tenkte seg om en stund før hun nølende svarte: Nja... Ikke redde det, kanskje. Men jeg kan i hvertfall sørge for at det ikke ser ut som en dass. 

Så enkelt og tydelig kunne altså frisyren fra Cutters beskrives  😂

Men dama klarte altså å redde det, hun. All ære til henne. 

Anonymkode: 5d5d5...c20

Skrevet

Det er jo litt som med alle andre frisørsalonger, det er folk som er jævlig gode i jobben sin og virkelig brenner for det, og det er folk som bare vil tjene kjappe penger.

Første gang jeg var hos Cutters fikk jeg den beste klippen jeg noensinne har fått, jeg har ganske tjukt hår som var langt, som jeg fikk klippa i en asymmetrisk bob. Hun som klipte da trivdes tydelig veldig godt i jobben sin, for hun brukte 45 (!) minutter på å perfeksjonere seg ferdig.

Andre gang var jeg borti en av sistnevnte slag, som gikk løs på håret mitt med sånn "kniv" de klipper med, og da ble håret mitt sende veldig frizzy ut. Så ikke veldig fornøyd andre gang, selv om det ikke så helt jævlig ut liksom. Bare mye dårligere enn hun første.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, foretrekker å gå til frisører som ikke stresser med å bli ferdig fordi de har et tidsskjema.

Mitt hår er såpass tykt og vanskelig at frisører ofte bruker 30+ minutter for å få det bra. Når jeg først går til frisøren så ønsker jeg et godt resultat og ser ikke for meg at de klarer å gi meg det på den tiden.

Anonymkode: 558cd...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...