Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor? Og er du fornøyd? Lyst på en billig klipp. 

Anonymkode: 10609...989

Skrevet

Ja. På omtrent hver i bergen. Fornøyd hver gang.

Skrevet

Vært der flere ganger. Alltid strålende fornøyd og herlig at ingen prøver å prakke på deg unødvendige produkter :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klippet meg der 2 ganger, var fornøyd 1.gangen men andre gangen så det helt jævlig ut. Fikk gavekort på ny klipp da jeg klagde men skaden var jo allerede skjedd. Tar ikke sjansen på å gå der igjen

Anonymkode: 44c85...76c

Skrevet

Har klippet meg der sikkert 6 ganger. alltid fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Oslo City. Ble så dårlig behandlet der at klippen aldri ble gjennomført. Klagde og fikk gavekort som erstatning og gikk til Gunerius neste gang. Der ble jeg behandlet veldig bra og jeg er utrolig fornøyd med klippen. Den beste klippen jeg har fått noen gang, faktisk, og jeg har veeeldig vanskelig hår. 

Anonymkode: 5d5d5...c20

AnonymBruker
Skrevet

Alltid kjempefornøyd! 

Anonymkode: 92bdd...16d

AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig bra. Billig og effektivt.

Anonymkode: 55505...471

Skrevet

Veldig fornøyd. Før kunne jeg lett bli sittende i 1,5 time for vask, klipp, føn, og styling. Cutters gjorde jobben innen 15 minutter. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig fornøgd med de i Bergen. 

Anonymkode: 1e09f...807

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd, men nå har jeg et tjafs av et hår som virkelig trenger mer enn 15-20 minutter å jobbe med. Håret mitt er veldig langt, utrolig tykt, og trenger å bli oppklipt for å se mindre tungt ut. Endte opp med en skjevt avkuttet frisyre med oppklipp delt i fire veldig tydelige firkantete lag. En annen ting var at siden det ikke ble brukt noe som helst vann på håret under klipp så ble det seende skikkelig tørt og frizzy ut da jeg var ferdig.

Mulig at jeg bare hadde en dårlig opplevelse, men jeg ville sett an hårtypen din først. Har du et lett håndterlig hår som skal kuttes rett av det sikkert helt greit 

Anonymkode: 5d96e...38e

• Liker 3
Skrevet

Klippet meg en gang der. Var veldig fornøyd. Skal klippe meg igjen der. 

Skrevet

En gang, deilig å kunne få en kjapp klipp uten fjas av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor? Og er du fornøyd? Lyst på en billig klipp. 

Anonymkode: 10609...989

Bruker Cutters når jeg er i Norge og trenger klipp. Et utmerket konsept. Men en frisør i en av salongene er jeg ikke fornøyd med. Antar denne frisøren jobber mye for å oppnå bonuser, noe som går ut over kvaliteten på klippen. Heldigvis er det mulig å slippe andre frem i køen eller å vente til en spesiell frisør er ledig. 

Alle de andre frisørene er dyktige. Ekstra pluss at det ikke er mas om produkter og lukt av kjemikalier hos Cutterss. 

Anonymkode: 40928...0b1

Skrevet

Ja, har blitt veldig fornøyd hver gang. 

Skrevet

Jeg har vært hos cutters flere ganger med både meg og mitt hår og med jentungen. 

Har vært stort sett fornøyd men det er ei som jeg prøver å unngå. Hun er ikke den beste pluss at hun er så klein fordi hun prøver for meget på smaktalken istedet for å konsentrere seg.

Er faktisk slik at jeg har gått forbi flere ganger nå i en-to månedender, for å så bare gått videre fordi hun er på jobb. Så nå trenger jeg virkelig en klipp. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå går jeg så og si aldri til frisør med mitt lange fyldige hår.., men jeg liker ikke konseptet til denne kjeden. Virker så mekanisk, som om man skulle ventet på sin tur på et rulleband/tredemølle...når jeg ser inn i slike salonger. Hadde aldri turdt å stusse meg der engang...

Anonymkode: 64607...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Vært en gang, og det var helt greit. Det er litt urettferdig siden jeg har langt og tykt hår som de må slette eller føne ut før de kan begynne å klippe:P Så de bruker som regel 20-25 minutter selv om de sier 15, men det er jo ikke så rart da. Jeg fikk jo ikke full frisyreklipp(kunne kanskje fått det om jeg hadde mer lettvint hår), men fungerer utmerket til oppfriskning eller stuss. Jeg har vært i Trondheim.

Anonymkode: b3269...7f6

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå går jeg så og si aldri til frisør med mitt lange fyldige hår.., men jeg liker ikke konseptet til denne kjeden. Virker så mekanisk, som om man skulle ventet på sin tur på et rulleband/tredemølle...når jeg ser inn i slike salonger. Hadde aldri turdt å stusse meg der engang...

Anonymkode: 64607...2b1

Jeg synes konseptet er fantastisk.

Vil jeg ha en psykologtime går jeg til psykolog, vil jeg ha hodebunnsmassasje går jeg til en massør, greier jeg ikke å vaske håret mitt selv søker jeg om hjemmesykepleien, vil jeg slarve inviterer jeg noen venner på besøk og vil jeg bli prakket på en masse ræl går jeg på Tupperware-party.

Jeg går til frisøren for å klippe meg. Enkelt og greit. Hvis noen har lyst til å betale 600 kr mer for en klipp for å få med hårvask og masing om en haug med overprisede produkter, må de gjerne gjøre det. Men jeg er glad for en mulighet til å slippe. 

Anonymkode: 5d5d5...c20

• Liker 4
Skrevet

Har prøvd Cutters én gang, og det ble helt krise dårlig resultat. Jeg spurte om frisøren kunne jevne ut kanten på håret mitt nederst og ikke klippe NOE av lengden siden jeg sparer til langt hår. Endte opp med kort bob som var halvannen cm lengre på den ene siden enn på den andre (ikke skeivt med vilje, frisøren var bare helt elendig). Det hele ble gjort på ca 12 minutter, så det var ikke noen sjanse til å få stoppet prosessen da jeg oppdaget hva som var i ferd med å skje. Måtte bruke 5 måneder på å spare ut igjen lengden på håret til slik som det var før jeg satte meg i frisørstolen hos Cutters. 

Aldri igjen. Får bedre resultat av å klippe meg selv med en neglesaks foran speilet på badet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...