AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg sliter litt med økonomien. Kan ikke påta meg ekstra jobb da jeg jobber 100% og dessverre så tar jobben sånn på at jeg ikke orker så mye utenom. Men jeg har en del jeg skal kvitte meg med. Alt fra småmøbler, klær/sko og til kjøkkenting. Tenker jeg kan gjøre et forsøk på å selge dette? Lurer derfor på hva dere selv har tjent på diverse dere har solgt. Alt er lite brukt og pent. Anonymkode: affbf...94d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Har solgt litt av hvert på Finn. Opplevd at det er greit å selge større dyrere ting mens det ikke er mye å hente i helt ordinære småting eller synlig slitte ting. Anonymkode: 0e73e...e94
Ullvott Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Med mindre man har noe som er veldig etterspurt, enten fordi det er moderne eller fordi det har samlerverdi, er det ikke veldig mye å tjene på salg. Den største fortjenesten er at man får ryddet og slipper å kjøre vekk tingene som man vil kvitte seg med. Man får som regel under halv pris på nesten nye og nesten ubrukte klær av ok merker. Billigklær er ingen vits i å selge plagg for plagg: der må du i så fall lage «klespakke» som selges for en slikk og ingenting. Kjøkkenting: har du en KitchenAid kjøkkenmaskin kan du få noen kroner for den. Det samme med noen retroserviser, men hvis det dreier seg om sleiver og visper kan du like gjerne gi dem bort. Småmøbler er også høyst variabelt. Jeg har omtrent samme erfaring som AB over: har solgt en hel del på Finn, men det er de litt dyre tingene som går greiest å selge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå