AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er over snittet i både størrelse og vekt, men er eller ei likandes jente med godt humør, god selvtillit og er pen i ansiktet. Jeg har vært singel en stund og har laget profil på Match. Det kommer mange meldinger av ymse slag, men jeg tenker litt i forhold til hvordan en del vil reagere i forhold til hele kroppen min. Jeg føler nesten jeg må slanke meg før jeg takker ja til date? Og når jeg sier det høyt til meg selv så synes jeg det høres det dumt ut. Hvordan bør jeg gå frem i forhold til en potensiell date. Har på følelsen de vil fokusere mer på kropp enn ansikt og personlighet om vi møtes ... har ikke vært på nett dating før, eksen min traff jeg gjennom felles venner. Setter pris på svar spesielt fra gutter på forumet her. Anonymkode: b3ed7...d22
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 kjør på med nettdating du. Ha realistiske bilder av deg selv Anonymkode: bb508...634 7
annebanane Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Så lenge du har helprofil og så realistiske bilder som mulig (for en vil jo selvsagt ha fine bilder også da), så finner de som tiltrekkes deg din profil og da er det lite å bry seg om rundt kropp når du kommer deg på date. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Ta med et bilde av deg selv i helfigur. Slanke deg bør du gjøre for din egen del om du ikke føler deg vel i kroppen du har, ikke for å forberede deg til å starte dating. Husk at folk er forskjellige og har forskjellige preferanser. Prøv heller å ha det gøy og flørt og kos deg 🙂 Anonymkode: b4773...31e 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Du kan jo slanke deg, men jeg synes ikke du trenger å vente med å date av den grunn. Anonymkode: cf1c6...3ee 4
oeas Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 Det skader jo ikke om du slanker deg. Men tro meg. De gutta du møter har møtt kvinner med sjenerøse proporsjoner før. Det er mange av dem på slike datingsider, så du vil ikke være den første. Noen menn bryr seg ikke, mens andre (men selv inkludert) liker normalvektige damer. Du bestemmer jo selv.
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 (endret) Støtter meg til de som sier du bør ha realistiske helfigur-bilder i profilen din (det gjelder for så vidt alle uansett vekt). Endret 8. juni 2018 av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men selv liker jeg kvinner med noen kilo ekstra. Ikke feit, ikke tynn, men normal med noen kilo ekstra Anonymkode: d4d81...ff4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 På 7.6.2018 den 18.09, AnonymBruker skrev: Jeg er over snittet i både størrelse og vekt, men er eller ei likandes jente med godt humør, god selvtillit og er pen i ansiktet. Jeg har vært singel en stund og har laget profil på Match. Det kommer mange meldinger av ymse slag, men jeg tenker litt i forhold til hvordan en del vil reagere i forhold til hele kroppen min. Jeg føler nesten jeg må slanke meg før jeg takker ja til date? Og når jeg sier det høyt til meg selv så synes jeg det høres det dumt ut. Hvordan bør jeg gå frem i forhold til en potensiell date. Har på følelsen de vil fokusere mer på kropp enn ansikt og personlighet om vi møtes ... har ikke vært på nett dating før, eksen min traff jeg gjennom felles venner. Setter pris på svar spesielt fra gutter på forumet her. Anonymkode: b3ed7...d22 Nå skal jeg være helt ærlig om hva som har plaget meg med jenter som har kroppskomplekser når jeg har datet dem: De har manglet initiativ. De har vært så opptatt av å se pene ut og være attraktive at de har glemt å slippe meg inn i livene sine, og da føler man ikke at man har med ekte mennesker å gjøre. Jeg liker når daten har noe å vise meg, ta meg med på, et sted fra barndommen eller et utdrag fra en bok hun har lest, eller bare de helt enkle tingene som å foreslå noe, fortelle meg hvordan hun har lyst til å tilbringe dagen med meg. Og det er overhode ikke initiativet i seg selv jeg savner, som i at det må være litt «tak» i henne, men alt som må til for å i det hele tatt få inntrykk av at hun vil noe med dette livet, at hun har noen ønsker og at involverer meg. Anonymkode: 347d0...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 Hvis du vil ha best mulig sjanse til å få de beste mennene. Så vil jo alt du gjør for å pynte deg virke positivt. Kle deg fint, vær ren, oppfør deg som folk og fremstå som attraktiv. Er du for tynn kan det være bra å gå opp i vekt. For tykk. Så er det bra å gå ned i vekt osv. Anonymkode: d9d77...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #12 Skrevet 8. juni 2018 Jeg tenker det kommer an på deg selv. Altså om du er flau over vekten din så kan det være en ide å slanke seg først. God selvtillit og selvfølelse tror jeg er viktig når man dater. Om du er komfortabel med egen vekt så date. Mennene som kontakter deg liker jo kroppen din, det er jo derfor de tar kontakt. Så tror det handler mest om hva du selv tenker om din egen vekt. Selv har jeg en lubben(men ikke feit) kjæreste. Anonymkode: 37688...c6a
Den mystiske Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 Bare for å nevne det, så finnes det menn som liker at kvinner er noe frodig også. Vær stolt av den du er TS. 😊
oeas Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, Den mystiske skrev: Bare for å nevne det, så finnes det menn som liker at kvinner er noe frodig også. Vær stolt av den du er TS. 😊 Jeg har allerede sagt det. Noen men er chill med sånt, andre ikke. Det spørs hvordan hun vil posisjonere seg. De som liker fyldige damer, liker som regel normalvektige og tynne damer, også. I hvert fall i større grad enn hva de som liker normalvektige og tynne damer liker fyldige damer. Så om hun slanker seg så er hun i målgruppen for flere. Men dette må hun nesten ta stilling til selv. Det viktigste er at hun er ærlig om vekten sin allerede på bildet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 20 timer siden, Mysticgirl skrev: Ha helfigur bilde på profilen This. For meg som mann er alltid ansiktet det viktigste så jeg ville ikke brydd meg om jeg fant deg pen/søt, men jeg syns kanskje det hadde vært merkelig om du skjulte hvordan du ser ut ellers. Da ville jeg tenke at du var litt desperat etter matcher kanskje, som er turn off for meg. /Mann Anonymkode: 481cf...977
NewInTown Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 Jeg vet at jeg ikke er mann, men ønsker bare å svare likevel... Hvordan du føler deg i deg selv, er jo nøkkelen til alt godt i livet ditt. Å ha lav selvfølelse og ha dårlige, nedsettende tanker om seg selv vil påføre ditt forhold med deg selv og ditt forhold med en fremtidig partner, mye negativitet. Å jobbe med seg selv før man inngår et nytt forhold kan være svært positivt, enten det handler om vektnedgang eller andre ting. Å komme "på plass" med seg selv før man inviterer en annen person inn i livet kan gjøre at du verdsetter deg selv høyt nok til å finne en omtenksom, fin person som kan ta vare på deg på en måten som du fortjener. Og ved å være fornøyd med deg selv, kan du klare å fokusere på han og gi han den oppmerksomheten han trenger. Når det er sagt - det vil alltid være noen der ute som syns at du er fin som du er. Noen menn liker større kvinner, andre menn liker tynnere kvinner. Og med en datingprofil kan du jo tiltrekke deg mange forskjellige personer, så sjansen for å møte noen er absolutt tilstede. Om du er fornøyd i deg selv nå, og du har lyst å date, så gjør du det! Ikke la vekten stoppe deg bare fordi du er redd at kanskje noen menn muligens vil være misfornøyd med din figur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå