Elze Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Jeg og en venninne har lyst til å ta en spadag for å belønne oss selv litt. Vi har ikke så mye penger, så det begrenser seg litt, med andre ord har vi f.eks. ikke råd til hotellovernatting. Jeg vil gjerne ha anbefalinger på spa i Osloområdet, gjerne litt utenfor byen. Vi ser for oss en spapakke av noe slag, men vil helst ikke betale mer enn 1500-2000 kroner hver. Vi har sett på Holmen Fjordhotell, men er det noen som har andre anbefalinger? Eller erfaringer med Holmen? Takker for alle innspill!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 SPA på Holmen Fjordhotell i Asker er kjempebra. Ikke uten grunn at det er dit kjendisene drar.
mari Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 colosseum spa er bra, men ganske dyrt, ellers så har du et spa på grand hotell som jeg ikke tror er så dyrt og i lillestrøm ved varemessen (husker ikke hva hotellet heter i farten). Det begynner å bli vanligere med spa, så jeg tror ikke du burde ha så store problemer med å finne et. Søk på Spa på gulesider så finner du sikkert et.
Elze Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2005 Mari - jeg har ikke problemer med å finne et spa, jeg var mer ute etter andres personlige erfaringer og anbefalinger. Men takk for svar uansett.
Lia Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Holmen er veldig fint. Holmsbu også - men det ligger mye lenger unna, ute på Hurumlandet. Ellers er Artesia Spa helt fantastisk. Det ligger på Majorstuen. Det koster kr. 450,- å bruke fasilitene i spaet hele dagen. Tøfler, badekåpe og så mange håndklær du vil ha er inkludert. Behandlinger må betales i tillegg. Klikk deg inn på www.artesia.no
LilleSol Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Holmsbu spa er fantastisk flott! Koste meg veldig der jeg ihvertfall!
mari Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Mari - jeg har ikke problemer med å finne et spa, jeg var mer ute etter andres personlige erfaringer og anbefalinger. Men takk for svar uansett. da kan jeg bare anbefale colosseum, (siden du ikke ønsket overnatting:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå