AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg bor ikke supersentralt, så det er litt begrenset med steder i nærheten som er med i appen, men jeg har testet noen av dem. Så langt må jeg innrømme at jeg er litt skuffet, særlig når jeg sammenligner med de meget innholdsrike posene TGTG viser frem på Instagram. Noen eksempler fra TGTGs Instagram finner dere nederst i dette innlegget. Tanken bag TGTG er veldig god, nemlig å redusere matsvinn og ettersom det er restemat man kjøper forstår jeg at porsjonene er varierende. Sånn er det bare. Allikevel synes jeg det er skuffende når posene hos de to bakeriene som er med sjelden inneholder mer enn et eller to brød, et rundstykke eller to og er man veldig heldig et eller annet påsmurt eller noe søtt. Det er helt greit for 40 kroner, men føles ikke som noe kupp. Har også hentet poser på Starbucks et par ganger. Begge gangene har det vært en påsmurt ting, en eller to søte ting. Nok en gang helt greit for prisen, men ikke "kupp" nok til at jeg gidder å sette meg i bilen å kjøre 15 minutter hver vei for det. Kanskje disse stedene heller burde legge ut en eller to poser mindre for salg, så de posene de selger blir mer velfylte og kundene føler de gjør et bedre kjøp? Hva tenker andre? Her er noen bilder fra TGTGs Instagram profil. Hadde alle posene vært som disse hadde jeg vært mer enn superfornøyd! Anonymkode: a8920...2d2
Yuumi Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Du burde jo postet bilde av hva du har fått, så det er noe å sammenligne med.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Vi har allerede en tråd om TGTG. Anonymkode: 249b7...d12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har gode erfaringer fra her jeg bor. Er begrenset med plasser å hente her også, men har bare gode erfaringer fra de plassene jeg har hentet iallefall. Har vært fulle poser, lignende de på bildene du har lagt inn her. De har inneholdt både wraps, baguetter, boller, skoleboller, ett par brød og diverse annet. Anonymkode: 8ef5f...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå