AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #41 Skrevet 11. juni 2018 Hadde en situasjon med en unge i helgen. Hun gikk forbi og stirret noe enormt, slik unger gjør, så da så jeg tilbake, og hun bare "hva stirrer du på?" i blikket hahaha. Anonymkode: 3a389...371
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #42 Skrevet 11. juni 2018 På 10.6.2018 den 12.09, AnonymBruker skrev: Havner jo fort tilbake på oppmerksomhet fra feil folk. Det er ok å få oppmerksomhet av noen en selv synes er attraktiv, men helt uakseptabelt, borderline #metoo, å få oppmerksomhet fra andre... Hvis en er helt uinteressert i alle former for seksuell oppmerksomhet kan en jo heller kle seg deretter. Anonymkode: 40e4b...34e Alle må kunne kle slik de vil, sexy eller ikke, uten å bli utsatt for seksuell trakassering i form av kommentarer eller blikk / stirring. Anonymkode: 76e3b...874
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #43 Skrevet 11. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi oi. Sure dømmende blikk fra damer 30 og opp som har tøff sveis. Og menn. Det hørest veldig rart ut, TS. Lurer på hva det er, spesielt om du opplever dette ofte. Jeg blir stirret på en sjelden gang, men mest av bekjente som er veldig opptatt av kropp og utseende. Det er uhøflig, helt klart, men det rare er at disse har ofte gode manerer ellers. Men stirrer gjør de. Anonymkode: 29cd2...a3f Jeg begynner å lure på om det er fordi jeg bruker hijab, men det er jo så vanlig, men det kan jo være en årsak. Skulle ønske jeg var tøff nok til å bare smile og tvinge frem et smil i de sure fjesa.. Anonymkode: b6a37...a9e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #44 Skrevet 12. juni 2018 På 8.6.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev: Er vel ikke så ubevisst når du sitter og skriver at du gjør det. Det går faktisk an å ta seg litt i sammen. Om en person går rart? Really? Anonymkode: 43c1a...6d8 Fordi jeg har blitt fortalt at jeg gjør det av mange uten at jeg tenker over det selv. Derfor vet jeg at jeg fjør det. Å med å gå rart mener jeg folk som går med brystene presset frem og prøver å gå som om de var verdens deiligste. Kikker ikke rart på folk som går annerledes pågrunn av skade/sykdom. Men finnes endel damer som går veldig overlegent. Anonymkode: 73497...4ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå