Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Noen som vet om noe som hjelper mot munnsår (utvendig)? Har prøvd en del, men...
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Bacimycin salve, reseptfritt på apotek. Løp og kjøp.
Gjest Revenka Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 hvis det er herpes munnsår du tenker på så får man noe på resept som gjør at det ikke bryter ut hvis du tar på når du kjenner prikkingen. Men du må få resept hos fastlegen. Bare si du har herpes munnsår. Hvis det bare et sprukket/sår leppe vet jeg ikke råd
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 Jeg bruker zink-salve på munnsår, da gror det raskt. (Bruker den barnesalven med rosa bamse på)
Miss-X Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 hvis det er herpes munnsår du tenker på så får man noe på resept som gjør at det ikke bryter ut hvis du tar på når du kjenner prikkingen. Men du må få resept hos fastlegen. Bare si du har herpes munnsår. Hvis det bare et sprukket/sår leppe vet jeg ikke råd Salven heter Zovirax og kan på det sterkeste anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå