AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Er det ikke litt spesielt å legge ut salgsannonser som innledes med; Må dessverre selge dette da jeg akutt trenger penger.. Hva tenker du da? Jeg ser for meg at dette er en person med økonomiske problemer. Ikke at det har noe å si. Jeg synes bare det er litt spesielt å innlede en salgsannonse som kan sees av tusenvise av vilt fremmede mennesker med det. Anonymkode: 641dc...d9b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Jeg tenker at er det noe jeg har behov for, kjøper jeg det, om ikke, hopper jeg over det. Akkurat hvorfor det selges er ikke nøye for meg og det ignorerer jeg Anonymkode: 3dcd0...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Når folk skriver det er det jo for at noen skal få sympati med h*n og kjøpe skrotet (som det ofte er). Anonymkode: 8c23f...c4d
Liljemy Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Når folk skriver det er det jo for at noen skal få sympati med h*n og kjøpe skrotet (som det ofte er). Anonymkode: 8c23f...c4d Sånn ser jeg også på det, sympatisanking for å tjene mer
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Tenker det vedkommende skriver. Han må løse opp litt bundet kapital for å sette de i noe annet. Andre ganger skriver de at de selger grunnet bomkjøp eller at de oppgraderer. Anonymkode: 92d95...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå