Gå til innhold

Andregangsvarsel fra posten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg fikk en andre gangs varsel lapp (2.gangs varsel) fra posten i dag, når MÅ jeg hente den? Har ikke tid i dag oga eksamen

Anonymkode: 898d3...98b

AnonymBruker
Skrevet

Pakker blir sendt i retur etter 14 dager (en pakke som kommer den 1. blir sendt i retur den 14.).

Anonymkode: ae9a6...fae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring fra mitt postkontor, er at 2.gangsvarselen kommer (De gangene den kommer) bare noen få dager etter at pakken har kommet. Du har 14 dager på å hente pakken fra den ankommer postkontoret. Merk at dette er akkurat 14 dager, ikke 14 virkedager. 

Anonymkode: f4e38...14e

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakker blir sendt i retur etter 14 dager (en pakke som kommer den 1. blir sendt i retur den 14.).

Jeg måtte hente den den 7, altså i dag, de sender den vell ikke tilbake før i kveld

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte hente den den 7, altså i dag, de sender den vell ikke tilbake før i kveld

Ring og be de holde den igjen til i morgen! :) 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sender den nok i morgen tidlig. Men hvorfor er det så vanskelig å hente pakken i løpet av 14 dager? Det fascinerer meg stadig.

Anonymkode: ab21d...28f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ligger den til stengetid i dag og pakkes i retursekken i morgen tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De sender den nok i morgen tidlig. Men hvorfor er det så vanskelig å hente pakken i løpet av 14 dager? Det fascinerer meg stadig.

Anonymkode: ab21d...28f

5 timer siden, Tibbie skrev:

Ring og be de holde den igjen til i morgen! :) 

Når på dagen returvarer sendes er helt avhengig av når på døgnet bilen kommer og leverer og henter post. 

Holde igjen har jeg aldri fått posten til å gjøre. Elektroniske systemer jobbernuavhengig av menneskers innblanding. 

Anonymkode: 623f1...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...