Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke mastercard gir deg de beste forddelene?

Hittil har jeg brukt nordic choice club sitt mastercard da jeg har samlet poeng til overnattinger, men i dag fikk jeg et brev om at de setter opp den årlige prisen for oss sølvkunder fra 200 til 595 kroner. Det syntes jeg er for dyrt. 

Har tenkt litt på norwegian ettersom jeg reiser endel, men det er jo en jungel der ute. Hører gjerne på andre sine erfaringer. Og er kanskje 595 noe jeg må forvente å betale andre steder også? Eller gjør jeg rett i å bytte pga årsprisen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen Mastercard med årspris eller månedsavgifter. Kortet skal være gratis å ha og bruke, ellers vil jeg ikke ha det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

365 er best på drivstoff. 

Elelrs må du se hva du er ute etter av fordeler. 

Anonymkode: 0913d...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Coop MasterCard. Her får jeg jeg 1% medlemsbonus på alt jeg handler med kortet, med unntak av hos konkurrerende dagligvarebutikker i Norge. Vanlig medlemsbonus hos Coop kommer i tillegg. 

Bruker MasterCard til så å alt jeg handler, og betaler hele regningen til forfall. I løpet av året blir det raskt noen kroner i bonus. En av fordelene jeg ser med dette kortet er at bonusen blir overført til konto, og at det ikke er ikke er noe vilkår bundet opp til hva bonusen kan benyttes til. 

Anonymkode: e4902...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...