AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Altså jeg lurer. Jeg ei kvinne på 39 år, singel og litt på søken. Har profil på Tinder og et annet nettsted. Er ikke ute etter noe som skal ha som mål å måtte vare livet ut, bare en type friends with benefits....... Så er problemet mitt, de som tar kontakt er de som pusher 50+, eller de som er i 20-årene...... Det kommer mange henvendelser fra de som er i slutten av 20 årene, og de er jo kjekkere enn de som er 50+, men hvor ungt er greit liksom? Kjenner jeg har kvaler begge veier......... Anonymkode: 590c6...9ed 1
Marina234 Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Kjærlighet kjenner ingen alder sies det. Jeg foretrekker partner på omtrent samme alder som meg. Kjæresten min er på samme alder som meg. Men alder er bare et tall. Så det må du velge selv.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 TS her. Men kan man egentlig ha noe til felles med en som er 25 år, når man selv er 39? Problemet mitt er at jeg syns de som pusher 50 ser så gamle ut, og finner de ikke fysisk tiltrekkende. De som er i 20+ årene er jo ofte kjekke, men hvor mye mental glede kan man ha sammen med de? Anonymkode: 590c6...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Vil heller anbefale å gå for noen du er tiltrukket av og opplever mental glede og kompatibilitet med, enten han er 25 eller 50. Det finnes folk som ser flotte ut og med dårlig utseende i begge aldersgrupper. Mye kommer an på trening, kosthold osv. Særlig når man blir litt eldre. Anonymkode: a6ba3...e41 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Men kan man egentlig ha noe til felles med en som er 25 år, når man selv er 39? Problemet mitt er at jeg syns de som pusher 50 ser så gamle ut, og finner de ikke fysisk tiltrekkende. De som er i 20+ årene er jo ofte kjekke, men hvor mye mental glede kan man ha sammen med de? Anonymkode: 590c6...9ed Hvorfor er det et problem? Det er vel bare å la være å treffe de du ikke liker. Om jeg er på en datingside så synes jeg det ikke er et problem om jeg finner noen av damene der lite tiltrekkende. Du er tydeligvis bare etter en knullekompis. Da betyr det ikke så mye hva du har til felles med vedkommende. Anonymkode: d19fa...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det et problem? Det er vel bare å la være å treffe de du ikke liker. Om jeg er på en datingside så synes jeg det ikke er et problem om jeg finner noen av damene der lite tiltrekkende. Du er tydeligvis bare etter en knullekompis. Da betyr det ikke så mye hva du har til felles med vedkommende. Anonymkode: d19fa...e0b En viss kjemi trengs for at jeg skal ha det bra i senga med noen, så litt til felles bør man ha. Anonymkode: 590c6...9ed 1
oeas Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En viss kjemi trengs for at jeg skal ha det bra i senga med noen, så litt til felles bør man ha. Anonymkode: 590c6...9ed Er det ikke bedre å bare finne deg en kjæreste? 1
bullehurk Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 Ei venninne av meg er 43, og har en knullekompis på 25.
bullehurk Skrevet 7. juni 2018 #9 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, oeas skrev: Er det ikke bedre å bare finne deg en kjæreste? Spørs nå hva hun er ute etter det da. Av og til kan grensene mellom kk/elsker og kjæreste være litt "uklare". Man vil bare skumme fløten, å ha det morsomme/spennende. Reise på langweekend-turer sammen og lignende . Kose seg sammen litt utenom sengen også, men ikke noe seriøst. 3 minutter siden, oeas skrev: Er det ikke bedre å bare finne deg en kjæreste? ? Vet ikke hvorfor det ble dobbelt her. Må ha trykt noe feil, men får det ikke bort.
matrobot Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 Husk på at gutter kan også være ute etter penger. Pass på å ikke bli snyltet av dem 1
oeas Skrevet 7. juni 2018 #11 Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, bullehurk skrev: Spørs nå hva hun er ute etter det da. Av og til kan grensene mellom kk/elsker og kjæreste være litt "uklare". Man vil bare skumme fløten, å ha det morsomme/spennende. Reise på langweekend-turer sammen og lignende . Kose seg sammen litt utenom sengen også, men ikke noe seriøst. På meg så høres det ut som at man *vil* ha seg en kjæreste. Man vil bare ikke ha noen av forpliktelsene. Som å ønske seg et forhold hvor ingenting skal bety noe. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #12 Skrevet 7. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg lurer. Jeg ei kvinne på 39 år, singel og litt på søken. Har profil på Tinder og et annet nettsted. Er ikke ute etter noe som skal ha som mål å måtte vare livet ut, bare en type friends with benefits....... Så er problemet mitt, de som tar kontakt er de som pusher 50+, eller de som er i 20-årene...... Det kommer mange henvendelser fra de som er i slutten av 20 årene, og de er jo kjekkere enn de som er 50+, men hvor ungt er greit liksom? Kjenner jeg har kvaler begge veier......... Anonymkode: 590c6...9ed Kunne du vært moren deres er det no go. Anonymkode: 525e7...c50 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #13 Skrevet 7. juni 2018 15 minutter siden, bullehurk skrev: Spørs nå hva hun er ute etter det da. Av og til kan grensene mellom kk/elsker og kjæreste være litt "uklare". Man vil bare skumme fløten, å ha det morsomme/spennende. Reise på langweekend-turer sammen og lignende . Kose seg sammen litt utenom sengen også, men ikke noe seriøst. ? Vet ikke hvorfor det ble dobbelt her. Må ha trykt noe feil, men får det ikke bort. TS her. JA til dette!! Jeg øsnker ikke noen kjæreste eller mann som skal ha som mål å planlegge livet sammen, flytte sammen og alt det der. Er ferdig med det for en stund nå, etter et 5 år langt mareritt av et forhold med en depressiv alkoholiker. Og jeg vil ikke ha en ny fyr som ser for seg å treffe barna og begynne et "familieliv", skumme fløten som noen så fint skrev det. Anonymkode: 590c6...9ed 1
oeas Skrevet 7. juni 2018 #14 Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA til dette!! Jeg øsnker ikke noen kjæreste eller mann som skal ha som mål å planlegge livet sammen, flytte sammen og alt det der. Er ferdig med det for en stund nå, etter et 5 år langt mareritt av et forhold med en depressiv alkoholiker. Og jeg vil ikke ha en ny fyr som ser for seg å treffe barna og begynne et "familieliv", skumme fløten som noen så fint skrev det. Anonymkode: 590c6...9ed Når kompisene mine snakker om slike "forhold" (det er jo ikke forhold), så snakker de om å få seg fitte. 2
bullehurk Skrevet 7. juni 2018 #15 Skrevet 7. juni 2018 21 minutter siden, matrobot skrev: Husk på at gutter kan også være ute etter penger. Pass på å ikke bli snyltet av dem Tror nok ikke TS er så desperat at hun er i den katigorien. 1
bullehurk Skrevet 7. juni 2018 #16 Skrevet 7. juni 2018 6 minutter siden, oeas skrev: Når kompisene mine snakker om slike "forhold" (det er jo ikke forhold), så snakker de om å få seg fitte. Hei du, 1950-tallet ringte å lurte på hvor du var blitt av. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #17 Skrevet 7. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. JA til dette!! Jeg øsnker ikke noen kjæreste eller mann som skal ha som mål å planlegge livet sammen, flytte sammen og alt det der. Er ferdig med det for en stund nå, etter et 5 år langt mareritt av et forhold med en depressiv alkoholiker. Og jeg vil ikke ha en ny fyr som ser for seg å treffe barna og begynne et "familieliv", skumme fløten som noen så fint skrev det. Anonymkode: 590c6...9ed Skumme fløten er vel når man -ikke- vil møte barna og begynne et familieliv, sånn pr def Når det gjelder modenhet, så varierer det jo veldig fra alder til alder! Har absolutt tro på at en på 29 kan passe med en på 39 f.eks, ihvertfall når det gjelder et useriøst forhold. Er selv 38, men driver mest med menn på rundt 32-35, og det er kanskje ikke så stor aldersforskjell men.. Anonymkode: 556d3...17d 1
oeas Skrevet 7. juni 2018 #18 Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, bullehurk skrev: Hei du, 1950-tallet ringte å lurte på hvor du var blitt av. Du må gjerne mene at deter gammeldags. Men noen ting går aldri av moten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #19 Skrevet 7. juni 2018 51 minutter siden, bullehurk skrev: Tror nok ikke TS er så desperat at hun er i den katigorien. Langt i fra desperat, spørmålet mitt var hva som er for ungt for ei som meg på 39 år! Håper jo egentlig å finne noen på min alder, men de er jo ofte midt i en etableringsfase, hvor de vil finne en partner og stifte familie. Anonymkode: 590c6...9ed 1
Gent82 Skrevet 7. juni 2018 #20 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Har han fyllt 16 så er alt lov. Få deg en akkurat over, og så kan du hjelpe han med leksene mellom øktene En med mamma-fetisj. Endret 7. juni 2018 av Gent82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå