AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er ganske ny på Sukker da, og har erfart at når man skriver til noen, så svarer de, men de svarer bare med korte svar uten noen oppfølging- spørsmål og etter noen ganger- så lenge jeg gidder, så dør samtalen ut når jeg skjønner at de ikke skal skrive noe mer eller spørre om noe... Jeg skjønner jo at de ikke er interessert, men hvorfor gidder de å svare da? Kan de ikke bare da enten la være å svare eller si at de dater noen andre eller noe, enn bare å svare på spørsmål... Anonymkode: ba0f0...cf3
Lava Anne Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Det er vel like høflig/uhøflig å svare på spørsmål som å unnlate å svare? Man vet jo ikke hva den på den andre siden foretrekker, "ghosting" eller korte svar som vitner om uinteresse.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske ny på Sukker da, og har erfart at når man skriver til noen, så svarer de, men de svarer bare med korte svar uten noen oppfølging- spørsmål og etter noen ganger- så lenge jeg gidder, så dør samtalen ut når jeg skjønner at de ikke skal skrive noe mer eller spørre om noe... Jeg skjønner jo at de ikke er interessert, men hvorfor gidder de å svare da? Kan de ikke bare da enten la være å svare eller si at de dater noen andre eller noe, enn bare å svare på spørsmål... Anonymkode: ba0f0...cf3 Slik er det ofte på tinder også. Bare sletter matchen med en gang det er slik. Anonymkode: f7cdd...c49
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 7 minutter siden, Lava Anne said: Det er vel like høflig/uhøflig å svare på spørsmål som å unnlate å svare? Man vet jo ikke hva den på den andre siden foretrekker, "ghosting" eller korte svar som vitner om uinteresse. Jeg tenker at det ikke er ghosting når man aldri har snakket med dem før... Så da kan de heller unnlate å svare enn å svare skikkelig uinteressante svar som bare vitner at de ikke er interesserte. Anonymkode: ba0f0...cf3
oeas Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det ikke er ghosting når man aldri har snakket med dem før... Så da kan de heller unnlate å svare enn å svare skikkelig uinteressante svar som bare vitner at de ikke er interesserte. Anonymkode: ba0f0...cf3 Da hadde vi hatt tråder her inne på nettsidene hvor folk klager over at de ikke svarer.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske ny på Sukker da, og har erfart at når man skriver til noen, så svarer de... Anonymkode: ba0f0...cf3 Da er du heldig. Menn kan skrive til hundrevis uten å få svar der har jeg hørt. Anonymkode: dc499...696 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du heldig. Menn kan skrive til hundrevis uten å få svar der har jeg hørt. Anonymkode: dc499...696 Er man heldig om man spammes ned av menn som ikke kan skrive noe annet enn "hei"... Og jeg var flink i starten, svarte de fleste, og de ble veldig glade for svar selv om det var negativt svar, men etter hvert har jeg bare ikke tid til å svare de som renner inn... Anonymkode: ba0f0...cf3
oeas Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er man heldig om man spammes ned av menn som ikke kan skrive noe annet enn "hei"... Anonymkode: ba0f0...cf3 Buhuuu.... jeg har lomma full av tusenlapper og får ikke plass til alle femhundrelappene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #9 Skrevet 7. juni 2018 Just now, oeas said: Buhuuu.... jeg har lomma full av tusenlapper og får ikke plass til alle femhundrelappene. Heldig du da, som er rikt 😄 Anonymkode: ba0f0...cf3
oeas Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig du da, som er rikt 😄 Anonymkode: ba0f0...cf3 Skikkelig.
Lava Anne Skrevet 7. juni 2018 #11 Skrevet 7. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det ikke er ghosting når man aldri har snakket med dem før... Så da kan de heller unnlate å svare enn å svare skikkelig uinteressante svar som bare vitner at de ikke er interesserte. Anonymkode: ba0f0...cf3 Hvordan har du tenkt å innføre dette som norm? Det er ingen regel som tilsier at det ene er bedre enn det andre i dette tilfellet. Jeg skjønner ikke hvorfor du irriterer deg så over dette.
Miklo Velka Skrevet 7. juni 2018 #12 Skrevet 7. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan de ikke bare da enten la være å svare eller si at de dater noen andre eller noe, enn bare å svare på spørsmål... Om jeg er griseheldig så får jeg svar fra 1 av 10 kvinner, og de svarer med korte enstavelsesord, og stiller aldri spørsmål selv. De fremstår som totalt uinteressert, selv på datingsider hvor de har gitt uttrykk for at de liker meg. Det er dessverre bare sånn mennesker er.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #13 Skrevet 7. juni 2018 6 minutter siden, Lava Anne said: Hvordan har du tenkt å innføre dette som norm? Det er ingen regel som tilsier at det ene er bedre enn det andre i dette tilfellet. Jeg skjønner ikke hvorfor du irriterer deg så over dette. Jeg vet ikke, og jeg var egentlig bare nysgjerrig på hvorfor... sånne ting jeg tenker på, som sikkert ikke er viktig i det hele tatt, men som likevel tar opp tankevirksomheten 😄 Anonymkode: ba0f0...cf3
Lava Anne Skrevet 7. juni 2018 #14 Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, og jeg var egentlig bare nysgjerrig på hvorfor... sånne ting jeg tenker på, som sikkert ikke er viktig i det hele tatt, men som likevel tar opp tankevirksomheten 😄 Anonymkode: ba0f0...cf3 Fair said
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #15 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, Miklo Velka said: Om jeg er griseheldig så får jeg svar fra 1 av 10 kvinner, og de svarer med korte enstavelsesord, og stiller aldri spørsmål selv. De fremstår som totalt uinteressert, selv på datingsider hvor de har gitt uttrykk for at de liker meg. Det er dessverre bare sånn mennesker er. Kvinner er sikkert ikke bedre enn menn nei... Og jeg merker det de gangene jeg svarer, så blir de så glade, selv om svaret er negativt, men jeg hater å avvise noen... Anonymkode: ba0f0...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå