Gå til innhold

Er det vanlig å sende kjolen avsted for prøving?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er en som vil prøve kjolen min, men personen bor på andre siden av landet. Hun vil da at jeg skal sende kjolen til henne, betale depositum, for så å prøve kjolen og så betale resterende om hun vil ha den, eller sende den tilbake om hun ikke vil ha den.

Er det vanlig å forvente noe slikt?

Jeg har ikke lyst til å sende kjolen rundt for prøving, men forstår jo at hun gjerne vil prøve den da. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg ville heller ikke sendt kjolen,

Gjest Brudeberta
Skrevet

Nei, dette ville jeg ikke gjort.

Skrevet

Jeg sendte kjolen min til prøving, men sendte den i postoppkrav slik at hun måtte betale hele beløpet.

Etterpå kunne hun sende den i retur mot at hun betalte portoen. Jeg fikk heldigvis solgt kjolen.

Men...med min manns dress gikk det ikke like lett.

Han som skulle ha den betalte et depositum for at vi sendte den, og når han hadde fått den ville han ikke betale full pris for den fordi han påstod at det var en rift i jakke-ermet. Dette var vi sikre på at ikke var sant, men vi tok ikke sjansen på at han ødela jakken før han sendte den i retur, så vi følte oss tvunget til å selge den billigere.

Tror jeg hadde veldig flaks med hun som kjøpte kjolen.

Jeg ville ikke tatt sjansen på å gjøre det på den måten igjen...

Foreslå at hun prøver modellen i en brudesalong.

Hvis det er en spesialsydd kjole så går jo ikke det.

Da må du kanskje sende den avgårde likevel, hvis du skal ha sjansen til å få solgt den.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...