Gå til innhold

Åpnet surstrømming på jobb, fikk sparken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Igår på jobb ble jeg plutselig veldig sulten, så jeg tok fram knekkebrød og åpnet surstrømmingboksen min på plassen min i kontorlandskapet. Vaskemannen måtte spy og jeg ble øyeblikkelig innkalt til sjefen og fikk sparken med øyeblikkelig virkning, for dette var helt uakseptabelt, faktisk verre enn å stjele fra felleskassa sa han. Jeg har ikke stjålet fra felleskassa, men en annen har og han fikk bare advarsel. Avskjed på grått papir for en boks med fisk? Hvilke rettigheter har jeg? Og vaskemannen har da kjent sterke lukter før. Han jobber på kebabsjappe ved siden av og serverer byens beste babb.

Anonymkode: 970ea...99b

• Liker 1

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe er feil med denne historien....Nordmenn spiser da ikke surstrømming? Hadde det vært gammelost skulle jeg trodd på det.

Anonymkode: cebab...c5b

Man får kjøpt i Sverige. Nordmenn spiser mye rart, langt fra bare brunost og annen norsk mat... Dette er dessverre sant. 

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Man får kjøpt i Sverige. Nordmenn spiser mye rart, langt fra bare brunost og annen norsk mat... Dette er dessverre sant. 

Huff, hva har skjedd med den norske gammelostkulturen...for ikke å snakke om nøkkelost (men det lukter vel ikke så fælt)

Anonymkode: cebab...c5b

AnonymBruker
35 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Nei, jeg har ikke lånt noe som helst. 

AnonymBruker
På 7.6.2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Sant nok. Men selv i Sverige, der surströmming er litt mer vanlig enn her, har man etter det jeg har hørt vett til å åpne boksen utendørs. 

Så for å oppsummere: 1) At en nordmann spiser surströmming er helt troverdig. 2) At en nordmann med surströmming-erfaring åpner en boks surströmming på jobben er ikke troverdig. (Siden vi tydeligvis snakker om en nordmann med omløp nok i knotten til å både bruke Internett og inneha en kontorjobb.) 3) At en nordmann får sparken for å ha illeluktende mat på jobb er ikke troverdig.

Anonymkode: b88d9...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...