AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Går tredje året på NHH, vil det være noe poeng i å gå innom diverse banker og institusjoner og dele ut CV for sommerjobb eller må jeg søke elektronisk på allerede utlyste stillinger? Anonymkode: 7b76f...c75
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Du bør gjøre begge deler. Anonymkode: fe226...be2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Begge deler, men skal du ha sommerjobb i år er du for seint ute. Anonymkode: 30e96...468 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Sommerjobb bør søkes februar / mars.... Alt for sent å søke nå! Anonymkode: da145...d3c 1
Ullvott Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Det er neppe noen av «de store» som ønsker søknader eller CV på papir lenger, men personlig oppmøte kan av og til klaffe hvis du er på rett plass til rett tid. Vær bare obs på at det kanskje kan kreve oppmøte hos veldig mange potensielle arbeidsgivere før du får napp. Var jeg deg ville jeg søkt på nav og finn, med teksten sommerjobb i søkefeltet. Du er lovlig sent ute, men det er ikke helt håpløst. Avhengig av hvor du befinner deg, men her er det faktisk en stilling som er relevant: https://tjenester.nav.no/stillinger/stilling?p=1&q=sommerjobb&rpp=50&rv=al&sort=akt&ID=9811726
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 De fleste banker bruker bemanningsbyrå til vikarer så spørs om det har så mye for seg. Hvis du ikke har registrert deg hos de fleste bemanningsbyråene allerede så ville jeg ha gjort det sp kjapt som mulig. Litt sent for sommerjobb men tilkallingsvikar kan være like så greit i din situasjon. Anonymkode: ad7a9...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå