Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg en ny Samsung og har overført bildene fra forrige Samsung til den nye. Men når jeg skal slette alt på den gamle så blir alt på den nye slettet og. Hvordan gjør jeg det ? Kan ikke selge den andre da visst jeg ikke kan slette  noe....

Anonymkode: be837...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildene dine er sannsynligvis knyttet opp til en eller annen skytjeneste? Da kan du bare logge ut den kontoen på gamle telefonen og så slette hvis bildene ikke automagisk blir borte. 

F.eks Google Foto eller Onedrive eller Samsung Cloud. 

Skrevet

Det du gjør med den gamle er jo å slette alt, men du gjør det ikke manuelt ved å slette bildene og dokumentene. Du går inn i menyen og velger tilbakestill til fabrikkinnstillingene, så blir telefonens innhold gjort utilgjengelig uten at filer og bilder blir påvirket. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Polly Ester skrev:

Det du gjør med den gamle er jo å slette alt, men du gjør det ikke manuelt ved å slette bildene og dokumentene. Du går inn i menyen og velger tilbakestill til fabrikkinnstillingene, så blir telefonens innhold gjort utilgjengelig uten at filer og bilder blir påvirket. 

Ja men det står at alt blir slettet da som hører til Google kontoen osv og. Og då blir alle bildene slettet.. Hvordan logger jeg meg ut fra den gamle tlf .

Anonymkode: be837...819

Skrevet

Vet ikke hvilken versjon du har, men på S8 er det inne i innstillinger -> nettsky og kontoer. Der ser du hvor du er logget inn og kan gå inn og logge deg ut. 

Og så dobbeltsjekker du etterpå at bilder og alt du ønsker fortsatt er på kontoen din f.eks på google foto og onedrive.com eller samsung-kontoen din, og hvis det er det så er alt klart til å slette alt på den gamle telefonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...