eeyoree Skrevet 13. juni 2018 #21 Del Skrevet 13. juni 2018 Synes hun fremstod veldig ''ruset'' og hyper i episodene 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 14. juni 2018 #22 Del Skrevet 14. juni 2018 3 timer siden, eeyoree skrev: Synes hun fremstod veldig ''ruset'' og hyper i episodene Skulle akkurat til å spørre her om hun ruset seg. Virker sånn i serien , men kan jo bare være «over the top» personlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stupine Skrevet 14. juni 2018 #23 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Bloggen hennes. http://m.alexiabohwim.blogg.no/ Omg. Fikk plutselig opp masse minner fra tiden etter videregående med vorsing på Frogner og festing i B(l)ærum. Endret 14. juni 2018 av Stupine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 14. juni 2018 #24 Del Skrevet 14. juni 2018 Hun oppfører seg litt som et barn i den første episoden. Men så hørte jeg henne på Støme&Jerman sin pod i dag, og da hørtes hun mer voksen ut. Beviste vel bare for meg selv at det er en grunn til at jeg verken ser sånne serier eller Bloggerne osv, det er et realityskuespill. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 14. juni 2018 #25 Del Skrevet 14. juni 2018 37 minutter siden, EllaSays skrev: Hun oppfører seg litt som et barn i den første episoden. Men så hørte jeg henne på Støme&Jerman sin pod i dag, og da hørtes hun mer voksen ut. Beviste vel bare for meg selv at det er en grunn til at jeg verken ser sånne serier eller Bloggerne osv, det er et realityskuespill. Hørte også den episoden. Men hun hoppet fra tema til tema, svarte ikke på spørsmålene og virker generelt veldig fjern. Når det er sagt synes jeg hun er en kul dame, og hun har selvironi på at hun er «stuck in the 90’s». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. juni 2018 #26 Del Skrevet 14. juni 2018 Er hun narkoman? Så reklame for programmet hennes nå. Hørtes sliten ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 14. juni 2018 #27 Del Skrevet 14. juni 2018 3 minutter siden, Korsihalsen skrev: Er hun narkoman? Så reklame for programmet hennes nå. Hørtes sliten ut. Hun har vært åpen om amfetaminbruk i hvert fall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juni 2018 #28 Del Skrevet 14. juni 2018 Og slike får komme på tv. Stor skam. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth2014 Skrevet 14. juni 2018 #29 Del Skrevet 14. juni 2018 En del av meg "ville" tidligere heie på henne fordi hun er annerledes i lille Norge. MEN så startet jeg å lese bloggen hennes for noen år siden..og da innså jeg raskt at hun skriver dessverre ELENDIG. Og norsk er ikke mitt morsmål en gang..ser likevel at hun skriver rett og slett dårlig norsk! Og språket hennes fenger dessverre ikke målgruppen hun tror hun når..(som hun da IKKE når...💅) Ja, jeg skriver dårlig norsk selv, men jeg har ingen ønsker om å gi ut en bok.😂 Hun fremstår dessverre vulgær i promoen for TV-serien. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stupine Skrevet 14. juni 2018 #30 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Blir litt sånn freakshow-aktig akkurat som Bloggerne og serien med SE. (Siste, så jeg ca. 3 ep. av før jeg ikke orket mer.) Ikke noe jeg kommer til å følge med på. Siden togkrasj funker på bra internett, så funker det tydeligvis bra på TV også. Man kunne toppet det hele med å sette en gjeng bloggere sammen i Big Brother huset. 12 kvinnelige narsissister delt på 2 lag, hadde vært helt gull. Dramarama deluxe. (BB dreamteam: Alexia, AR, SE, CBE, VP, AB, Raad, Heitmann, Gjelsvik, Anniken, Grung og Drage.) Endret 14. juni 2018 av Stupine 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juni 2018 #31 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg har kun sett reklame for programmet hennes, men jeg synes hele dama virkelig uspiselig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. juni 2018 #32 Del Skrevet 15. juni 2018 Hva har hun å bidra med? Hva kommer det ut av at hun skal på tv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. juni 2018 #33 Del Skrevet 15. juni 2018 9 timer siden, Elizabeth2014 skrev: En del av meg "ville" tidligere heie på henne fordi hun er annerledes i lille Norge. MEN så startet jeg å lese bloggen hennes for noen år siden..og da innså jeg raskt at hun skriver dessverre ELENDIG. Og norsk er ikke mitt morsmål en gang..ser likevel at hun skriver rett og slett dårlig norsk! Og språket hennes fenger dessverre ikke målgruppen hun tror hun når..(som hun da IKKE når...💅) Ja, jeg skriver dårlig norsk selv, men jeg har ingen ønsker om å gi ut en bok.😂 Hun fremstår dessverre vulgær i promoen for TV-serien. Jeg også tenkte det samme for noen år siden. Egentlig digger jeg mennesker som stikker seg fram og tør å være seg selv på alle måter, som våger å si fra og snakke med store bokstaver. Mistet fort lysten til å lese hva hun skrev, en ting er norsken hennes, men hun er rett og slett vulgær og eier ikke selvinnsikt, snakker ned altfor mange mennesker og viser null forståelse for de hun ikke liker. Hun var kul, men nå blir jeg bare flau på hennes vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 15. juni 2018 #34 Del Skrevet 15. juni 2018 On 6/14/2018 at 2:57 AM, Vinglass said: Skulle akkurat til å spørre her om hun ruset seg. Virker sånn i serien , men kan jo bare være «over the top» personlighet. Høy på seg selv vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. juni 2018 #35 Del Skrevet 16. juni 2018 På 13.6.2018 den 23.32, eeyoree skrev: Synes hun fremstod veldig ''ruset'' og hyper i episodene Enig! Og enda verre i podcasten til Støme & Jerman. Høres helt høy og skrullete ut. 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 16. juni 2018 #36 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 16. juni 2018 #37 Del Skrevet 16. juni 2018 Har vært så heldig å møte Alexia over et par høye glass tidligere. Veldig trivelig dame, som har mye å komme med. Disse reality-programmene må man ta for det de er: kryssklippete, sensasjonsfokuserte og med deltagere som er bevisste på hva som 'selger'. Jeg heier på henne. I det minste som menneske, om ikke som meningsbærende fjernsynspersonlighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 17. juli 2018 #38 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Hva har hun gjort med ansiktet sitt? Fettransplantasjon? Endret 17. juli 2018 av kjøttkaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 17. juli 2018 #39 Del Skrevet 17. juli 2018 På 15.6.2018 den 0.07, Xstrella skrev: Og slike får komme på tv. Stor skam. Tja er det egentlig det? Jeg er ingen stor fan av AB men hun har definitivt ikke mindre å komme med enn andre. Hun har levd et ganske hardt/innholdsrikt liv, har klart å banke ut 3 bøker og har i det minste meninger - i en tid hvor alle skal være helt like og Gud forby om noen skiller seg ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. juli 2018 #40 Del Skrevet 18. juli 2018 Har ikke sett selve serien men reklame for den og der er hun jo litt morsom når hun kommenterer tennis (og en superkjekk trener) - tennis er kjempegøy og er mye bedre enn en masse ting når man får det inn , jeg bare får det ikke inn men alt det andre (husker ikke akkurat hva det var) Hun virker som en dame som er seg selv og gir litt faen - kanskje litt tøff utenpå men ikke nødvendigvis sånn på innsiden - litt usikker på om det er nok til å ha en egen serie dog. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg