Vegetarian Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Var nylig hos frisøren som sa at håret mitt har blitt ødelagt av gamle rør. Hun sa at det så ut som håret mitt har blitt etset opp.. Noen som har opplevd det samme?
solmåneogstjerner Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Hææ? At du har dårlig vannkvalitet da? Hørtes merkelig ut. Isåfall så har du større problemer enn at håret er 'ødelagt'... er frisøren rørlegger og synsk på siden eller?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 8 timer siden, Vegetarian skrev: Var nylig hos frisøren som sa at håret mitt har blitt ødelagt av gamle rør. Hun sa at det så ut som håret mitt har blitt etset opp.. Noen som har opplevd det samme? Det er vel bare noe de ser for å få kundene til å kjøpe kostbare "reparerende" hårprodukter? Anonymkode: 96c75...ed6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Det kan være riktig. For noen år siden bodde jeg i en bydel i Oslo der vannet ga håret mitt et grønnaktig skjær. I visse typer dagslys var håret mitt rett og slett grønt. Da jeg flyttet til en annen bydel, fikk jeg tilbake min gamle hårfarge. Anonymkode: acabb...a4d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Hun sa at det var mye svovel i vannet også.. så jeg mistet troverdigheten der, men håret mitt har blitt mer slitt etter jeg flyttet til nytt hus. Anonymkode: edfbc...627
Sirah Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være riktig. For noen år siden bodde jeg i en bydel i Oslo der vannet ga håret mitt et grønnaktig skjær. I visse typer dagslys var håret mitt rett og slett grønt. Da jeg flyttet til en annen bydel, fikk jeg tilbake min gamle hårfarge. Anonymkode: acabb...a4d Jeg har opplevd det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå