AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #41 Skrevet 7. juni 2018 Just now, Salka said: Jeg gir opp. Ha en fin dag. Takk det samme. Jeg håper du kommer over denne vrangforestillingen du har om at man ikke kan spise makrell i tomat sammen med andre mennesker. Anonymkode: 50281...0b6 3
Salka Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #42 Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kjempegodt, spesielt på grovt knekkebrød😊First price sin er veldig god, like god som stabburet og mye billigere👍🏼 Anonymkode: add5d...b0b Jeg har aldri smakt first price sin. Har alltid kjøpt Stabburet. Enig i at det er godt på grovt knekkebrød. Jeg liker det best på rugsprø. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #43 Skrevet 7. juni 2018 8 minutter siden, Pultost skrev: Det finnes jo slike hendige plastikk lokk som man kan legge på en slik boks når den er åpnet. Det gjør det. Bra at du tok det med. 8 minutter siden, Polly Ester skrev: ...eller posjonspakninger. Ja, de også. For småspiste makrellitomat-fans. Personlig tenker jeg på en åpnet boks med innhold som en mulig søleulykke som straks kommer til å ende opp et sted og at flekkene aldri i verden kan fjernes igjen. Det er gjenstridige greier i de boksene, så jeg foretrekker alltid å ha et måltid med kun det på så boksen blir tømt, skylt ren og vaskes med en gang. Borte vekk med den.
Salka Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #44 Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk det samme. Jeg håper du kommer over denne vrangforestillingen du har om at man ikke kan spise makrell i tomat sammen med andre mennesker. Anonymkode: 50281...0b6 Har du tungt for det? Jeg har ALDRI sagt at man ikke KAN, men at JEG SELV velger å ikke spise det på jobb, på bussen osv. Hva andre gjør er selvfølgelig opp til dem. Jeg bryr meg ikke om hva andre spiser. Men nå er det lunch her.
Pultost Skrevet 7. juni 2018 #45 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det gjør det. Bra at du tok det med. Ja, det er praktisk. Nå skal det sies at det er sjelden det blir noe igjen å sette inn igjen her i huset når boksen er åpnet.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #47 Skrevet 7. juni 2018 Alle her i huset liker det, bortsett fra meg og bikkja. Anonymkode: f6b3a...28c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #48 Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle her i huset liker det, bortsett fra meg og bikkja. Anonymkode: f6b3a...28c Det er ikke hundemat! Anonymkode: d2f00...04b
Million Skrevet 7. juni 2018 #49 Skrevet 7. juni 2018 Ja, jeg elsker makrell i tomat. Det er et av mine yndlingspålegg faktisk. Makrell i tomat på rugknekkebrød....mmmm!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #50 Skrevet 7. juni 2018 12 minutter siden, Salka said: Har du tungt for det? Jeg har ALDRI sagt at man ikke KAN, men at JEG SELV velger å ikke spise det på jobb, på bussen osv. Hva andre gjør er selvfølgelig opp til dem. Jeg bryr meg ikke om hva andre spiser. Men nå er det lunch her. Skal du spise makrell i tomat? Anonymkode: 50281...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #51 Skrevet 7. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk det samme. Jeg håper du kommer over denne vrangforestillingen du har om at man ikke kan spise makrell i tomat sammen med andre mennesker. Anonymkode: 50281...0b6 Forbanna kverulant Anonymkode: 7f925...003
Gjest hind Skrevet 7. juni 2018 #52 Skrevet 7. juni 2018 26 minutter siden, Winza said: Jo men å bli sint fordi man ber folk om å poste et bilde av støvsugeren sin (Var en tråd jeg laget da som en parodi på alle de ørten poste et bilde av... trådene 😛) Hahaha! Den har jeg ikke lest. Det kan man vel kalle litt av en overreaksjon, men du fikk i alle fall respons
hjertesukka Skrevet 7. juni 2018 #53 Skrevet 7. juni 2018 Ja, elsker det.- Men det må være rikelig og så må det være King Oscar. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #54 Skrevet 7. juni 2018 Nei, jeg liker ikke makrell i tomat, og jeg forstår meg ikke på mennesker som på død og liv må spise det blant andre. Jeg kan gjerne flytte meg, men så er det også de som må spise det under obligatoriske studieaktiviteter. Det synes nå jeg er ganske hensynsløst. Jeg prøver å ignorere det, men det er andre som har reagert på det. Personen som spiser fortsetter å jafse det i seg. Det er jo ikke slik at jeg ville ha tatt med meg for eksempel en pose potetgull og knasket høyt under diskusjonen selv om jeg hadde hatt lyst på det. Eller tatt med meg en pose reker for å rense rekene der. Det er ganske hensynsløst, og de fleste ville nok ha sett på det som litt rart. Man MÅ faktisk ikke spise alt man liker i alle settinger. Anonymkode: 20caa...9e4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. juni 2018 #55 Skrevet 7. juni 2018 Jeg liker det, men har det aldri på matpakke, fordi den etter min mening bare er god nyåpna rett fra kjøleskapet. Pleier å kjøpe de små boksene, som bildet. En sånn er passe til to skiver/knekkebrød. Pleier å ha majones og agurk- og/eller avocadoskiver på.
Salka Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #56 Skrevet 7. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du spise makrell i tomat? Anonymkode: 50281...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #57 Skrevet 7. juni 2018 11 minutter siden, Anonymus Notarius said: Jeg liker det, men har det aldri på matpakke, fordi den etter min mening bare er god nyåpna rett fra kjøleskapet. Hvorfor har du uåpnede bokser i kjøleskapet? Anonymkode: 50281...0b6
Freesia97 Skrevet 7. juni 2018 #58 Skrevet 7. juni 2018 Jeg liker makrell i tomat, men det er ikke noe jeg savner f.eks hvis jeg ikke har spist det på lenge.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #60 Skrevet 7. juni 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du uåpnede bokser i kjøleskapet? Anonymkode: 50281...0b6 Hvorfor ikke? Plager det deg at noen liker avkjølt pålegg? Anonymkode: 7f925...003 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå