Fame Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Han fikk løveklipp i går fordi pelsen var noe flokete og han var veldig varm, men nå får ho andre rundt og freser til han. Jeg får skikkelig vondt av stakkaren som ikke får lov å gå inn og spise uten å bli frest på. Noen som har opplevd lignende, går dette seg til? Og bryr han seg egentlig eller er det bare jeg som overreagerer?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Bare minner om at katter kan bli solbrente, så vær forsiktig i solen Anonymkode: 93f4b...cfa
Fame Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare minner om at katter kan bli solbrente, så vær forsiktig i solen Anonymkode: 93f4b...cfa Han er ikke barbert helt ned til huden
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har ikke direkte erfaring med akkurat løveklipp, men tror det vil gå seg til. Den ene katten her kom hjem etter å ha vært et par netter på dyreklinikken, da ble det litt fresing i starten. Det samme med en annen katt som måtte fjerne øyet. De merket at noe var annerledes og ble litt usikre med en gang. Jeg ville satt meg ned med dem i samme rom og klappet dem annenhver gang. Blande lukter så hun skjønner at dette fremdeles er broren og at han ikke er noe farligere enn før. Anonymkode: 94c75...02a 2
Fame Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke direkte erfaring med akkurat løveklipp, men tror det vil gå seg til. Den ene katten her kom hjem etter å ha vært et par netter på dyreklinikken, da ble det litt fresing i starten. Det samme med en annen katt som måtte fjerne øyet. De merket at noe var annerledes og ble litt usikre med en gang. Jeg ville satt meg ned med dem i samme rom og klappet dem annenhver gang. Blande lukter så hun skjønner at dette fremdeles er broren og at han ikke er noe farligere enn før. Anonymkode: 94c75...02a Takk! Skal prøve det
Tvist Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Han lukter nok "feil" etter å ha vært hos dyrlegen, går seg til etterhvert. 2
Gjest PaN Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 Hvis den var på dyrelegen og fikk klippet så er dette helt normal oppførsel og kommer til å gå seg til, lykke til
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 5 hours ago, Fame said: Han er ikke barbert helt ned til huden Lang pels beskytter godt mot varme, så husk at han blir varmere nå. Anonymkode: 30c09...69d
Fame Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lang pels beskytter godt mot varme, så husk at han blir varmere nå. Anonymkode: 30c09...69d Han hadde pelsklumper og han synes det var deilig å ta bort pelsen. Gjør det noe? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Fame said: Han hadde pelsklumper og han synes det var deilig å ta bort pelsen. Gjør det noe? Bare om det er varmt ute, da blir han varmere siden pelsen beskytter godt mot sola. Du skrev i HI at han var veldig varm så tenkte det var verdt å nevne. Har 2 maine coon og 1 devon rex, maine coonene med lang og fluffy pels kan ligge ute i sola på sommeren, men rexen blir for varm veldig fort da de har veldig kort pels. Anonymkode: 30c09...69d
Emmelise Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 På 7.6.2018 den 17.18, Fame skrev: Han hadde pelsklumper og han synes det var deilig å ta bort pelsen. Gjør det noe? Neida, flokene må jo fjernes på et vis. Men hvordan ser egentlig en løveklipp ut på en katt? 😄
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 Tror det er helt normalt. Jeg hadde mor og datter tidligere, og når datteren ble gammel nok og vi fikk henne kastrert fikk hun en nydelig blå body hun skulle ha på en ukes tid. Datteren var redusert etter operasjonen og ville ha trøst av moren men moren ble livredd datteren og bare freste hvis hun kom i nærheten. Gikk seg heldigvis fort til. Anonymkode: b565b...5ec
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 jeg hadde langt hår og klipte meg guttekort for 2 år siden. katten freste til meg i 2 dager før jeg endelig fikk lov til å klappe han. jeg så nok veldig annerledes ut og det var noen ganger han skvatt når jeg kom inn i rommet fordi han hadde "glemt" at jeg hadde klipt meg Anonymkode: 4e147...1db
Fame Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2018 6 timer siden, Emmelise skrev: Neida, flokene må jo fjernes på et vis. Men hvordan ser egentlig en løveklipp ut på en katt? 😄 Han er sjarmerende 1
Gjest Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep. Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå