AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Dagens utblåsning!!! Nå har jeg søkt på så sinnsykt mange jobber i over 1 år. Heldigvis har jeg hatt 2 vikariatstillinger frem til april, har kun 1 50% nå. Den utgår i August, men mulig det blir lenger. Fast jobb er mitt nr 1. ønske nå, men det virker jo helt umulig. Har søkt på en der de søkte etter 3 stk for å jobbe 100%, hvor jeg også er i "fjern" familie med sjefen. Min mormor var mormoren til barna hennes også, eller noe sånn. Ikke helt kontroll der, men er hvertfall i familie. Så håper jo det kan gi meg litt bedre sjans, dette er en jobb jeg viiiiiirkelig kunne tenkt meg! Noen gode ord? Anonymkode: 584a5...67e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Jeg jobber også ufrivillig 50 %, har bare hatt vikariater, engasjementer og deltid siden jeg ble ferdig med utdannelsen for 2 år siden. De jobbene jeg har fått har jeg fått via kontakter - har sendt minst 50 søknader, men ikke hørt et eneste ord fra noen av dem (til tross for at jeg var kvalifisert for alle stillingene, noen til og med overkvalifisert). Kontakter er dessverre alfa omega etter min erfaring. Og nesten alt som er å få er vikariater og/eller deltid. Å få 100 % fast stilling fremstår som helt umulig... Anonymkode: 024ce...05d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber også ufrivillig 50 %, har bare hatt vikariater, engasjementer og deltid siden jeg ble ferdig med utdannelsen for 2 år siden. De jobbene jeg har fått har jeg fått via kontakter - har sendt minst 50 søknader, men ikke hørt et eneste ord fra noen av dem (til tross for at jeg var kvalifisert for alle stillingene, noen til og med overkvalifisert). Kontakter er dessverre alfa omega etter min erfaring. Og nesten alt som er å få er vikariater og/eller deltid. Å få 100 % fast stilling fremstår som helt umulig... Anonymkode: 024ce...05d Denne jobben jeg har nå, og den jeg hadde frem til april, har jeg jo fått fordi jeg var lærling her. Fikk den ene jobben(den jeg har nå) samme måned, og den andre 3 mnd senere. Den fikk jeg fordi jeg søkte på en annen stilling der. Er flere stillinger jeg har søkt som jeg var kvalifisert til, hadde erfaring fra samme type jobb, kunne alle systemene osv - så når jeg ikke en gang kom til intervju på den, så sendte jeg mail å spurte hvorfor var da mest siden jeg ikke hadde så lang ansienitet(eller hvordan det skrives)....... Jaja, OM det skulle bli en stilling ledig her(mot all formodning) så hadde jeg nok hatt god sjans, da. Anonymkode: 584a5...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå